حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۸ فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات، کانسپت

در حرکتی عجیب در هفته گذشته، سامسونگ فاش کرد که مراسم جعبه گشایی از محصول بعدی خود را در ۲۳ ام آگوست در نیویورک برگزار می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
دلیل عجیب بودن این خبر این است که رییس قسمت موبایل سامسونگ تایید کرده است که گلکسی نوت ۸ در سپتامبر به فروش می‌رسد، بنابراین طرفداران بدون ذره‌ایی شک و تردید می‌دانند که این گوشی هوشمند در ماه آینده در رویداد بزرگ سامسونگ رونمایی می‌شود. در حال حاضر سامسونگ گلکسی اس۸ و اس۸+ را با پیشنهادهای وسوسه انگیز به فروش می‌رساند اما میدانیم که چیزی بهتر و جدیدتر در راه است.
می‌پرسید چگونه می‌دانیم که بهتر است، اگر تمام شایعات گذشته شمارا متقاعد نکرده است شاید این شایعه جدید بتواند این کار را انجام دهد.
در خبرهای اخیر ما به دنیا نشان دادیم که گلکسی نوت جدید به شکلی خواهد بود، اگر کافی نبودند، این رندرهای جدید توسط سازنده معروف محافظ موبایل Spigen به تازگی منتشر شده‌اند. این تصاویر که توسط Slashleaks منتشر شدند گلکسی نوت را در دو محافظ متفاوت نشان می‌دهند و به ما گوشی جدید سامسونگ را نشان می‌دهند

گلکسی نوت ۸ برای پاک کردن خاطره نوت۷ از ذهن مشتریان به بازار می‌آید. طبق شایعات این گوشی  نمایشگر ۶٫۳ اینچی Super Amoled ، مقدار بیشتری رم نسبت به گلکسی اس۸ و باتری بزرگتر به بازار آید. گلکسی نوت جدید در کنفرانس مطبوعاتی در ۲۳ آگوست رونمایی می‌شود و انتظار می‌رود در اوایل سپتامبر به فروش برسد.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۸ چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید