حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و نمایشگر خمیده در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

2 هفته قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی

جزئیات جدیدی درباره گوشی HTC U24 Pro در فضای مجازی منتشر شده است. این تلفن هوشمند به تازگی در میان داده های کنسول Google Play مشاهده شده؛ چندی پیش نیز این دستگاه با شماره مدل 2QDA100 در وب‌سایت های بنچمارک Geekbench و گواهینامه Bluetooth SIG ظاهر شده بود.

گوشی HTC U24 Pro با نمایشگر ۱۲۰ از راه می‌رسد

بر اساس داده های کنسول گوگل پلی، HTC U24 Pro از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۳۶ پیکسل (تراکم 480ppi) بهرمند است. گوشی HTC U24 Pro به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

HTC U24 Pro

داده های کنسول گوگل پلی

مطابق با گزارش منبع، در قسمت جلویی این تلفن هوشمند آینده HTC شاهد به‌کارگیری یک صفحه نمایش خمیده هستیم. با توجه به خمیده بودن پنل، انتظار استفاده از نمایشگر OLED را داریم. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بر روی لبه بالایی فریم تعبیه شده است. در قسمت پایینی فریم نیز شاهد قرارگیری یک اسپیکر و پورت USB Type-C هستیم.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی رسمی درباره تاریخ رونمایی HTC U24 Pro وجود ندارد. البته با توجه به آنکه، این تلفن هوشمند چندی پیش در میان داده های گواهینامه بلوتوث SIG و بنچمارک Geekench مشاهده شد، و هم‌اکنون نیز در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است، انتظار داریم که در ماه های آینده رونمایی شود.

گوشی جدید HTC U24 یا U24 Pro با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در راه است

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده اچ تی سی چیست؟ آیا این برند می‌تواند بار دیگر در بازار گوشی های هوشمند، خود را نشان دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اچ تی سی رو هم یکی گردن گرفته، گوشی‌های عجیب تولید می کنه با اسمش و میده روسیه بیشتر 😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی