حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ Infinix GT 20 Pro با قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

گوشی گیمینگ Infinix GT 20 Pro در عربستان سعودی معرفی شد. در این تلفن هوشمند جانشین GT 10 Pro، شاهد نسخه اصلاح‌شده طراحی Cyber Mecha و نور های RGB به شکل «حرف C» هستیم. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت اینفینیکس جی تی ۲۰ پرو می‌اندازیم.

گوشی Infinix GT 20 Pro از تراشه Dimensity 8200 Ultimate و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است

اینفینیکس GT 20 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با حاشیه های باریک، وضوح FullHD+، رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. این شرکت به طور خاص اشاره می‌کند که حاشیه پایینی تنها ۲.۱ میلی متر است.

نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند ۹۴.۳ درصد است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای Infinix GT 20 Pro دارای فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۳۴۹ هرتز بوده و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است.

برخی از مشخصات Infinix GT 20 Pro

گوشی گیمینگ Infinix GT 20 Pro به تراشه مدیاتک Dimensity 8200 Ultimate مجهز شده است. این دستگاه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجازی است. Infinix GT 20 Pro به یک تراشه نمایشگر اختصاصی (Pixelworks X5 Turbo) مجهز شده که با کمک فناوری های MEMC و Game Optical Optimization می‌تواند نرخ فریم بازی ها را تا 120fps افزایش دهد.

اینفینیکس GT 20 Pro تنها ۲ به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت می‌کند

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، اینفینیکس جی تی ۲۰ پرو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از فناوری های شارژ مانند PD 3.0، حالت Hyper Charge و Bypass Charging برخوردار است.

این تلفن هوشمند ارزان‌قیمت گیمینگ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری XOS 14 به دست کاربران خواهد رسید. اینفینیکس تایید کرده که GT 20 Pro دو ارتقاء اصلی سیستم عامل را دریافت کرده و تا سه سال نیز موفق به دریافت آپدیت های امنیتی خواهد شد. برای یک تجربه بازی همه‌جانبه، این گوشی هوشمند گیمینگ به اسپیکر های دوگانه JBL و یک موتور ویبره خطی X محور مجهز شده است.

Infinix GT 20 Pro

سه لنز دوربین در قاب پشتی Infinix GT 20 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) برخوردار بوده و دو دوربین دیگر نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های Infinix GT 20 Pro می‌توان به Wi-Fi 6، بلوتوث، GPS، NFC، فرستنده مادون قرمز و درگاه USB Type-C اشاره کرد. این گوشی از استاندارد IP54 برخوردار بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این تلفن هوشمند گیمینگ دارای ابعاد ۷۵.۴۳ در ۸.۱۵ در ۱۶۴.۲۶ میلی‌متر است و وزن ۱۹۴ گرمی دارد.

قیمت اینفینیکس جی تی ۲۰ پرو

گوشی گیمینگ ارزان‌قیمت Infinix GT 20 Pro در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم با قیمت معادل ۳۴۶ دلار به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند در رنگ های نقره‌ای، آبی و نارنجی قابل تهیه خواهد بود.

گوشی گیمینگ Infinix GT 10 Pro با تراشه Dimensity 8050 و نمایشگر FHD+ 120Hz معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند ارزان‌قیمت جدید اینفینیکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی