حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه بیت کوین بخریم؟ معرفی بهترین روش خرید BTC

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای پر تلاطم ارزهای دیجیتال که پیوسته در حال تغییر و توسعه است، هنوز هم خرید بیت کوین به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین معاملات مالی در جهان، یکی از موضوعات اساسی در دنیای اقتصادی و مالی محسوب می‌شود. بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال پراستفاده و قدرتمند، به افراد و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا دارایی خود را در قالب یک رمز ارز متناسب با معاملات اینترنتی و فناوری بلاکچین مدیریت کنند. اینکه چگونه بیت کوین بخریم؟ به ویژه نحوه خرید بیت کوین در ایران چالشی است که افراد در ابتدای مسیر با آن روبه‌رو می‌شوند.

آموزش خرید بیت کوین

ما به شما کمک می‌کنیم تا به عنوان یک فرد عادی یا سرمایه گذار برای خرید بیت کوین بهترین صرافی‌ها و پلتفرم‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به ترید و معامله ارز دیجیتال کنید را انتخاب کنید. برای افرادی که تازه وارد دنیای بیت‌ کوین می‌شوند، خرید و نگهداری این رمز ارز ممکن است یک کار پیچیده به نظر برسد. برای خرید بیت کوین دو راه اساسی پیش روی شما وجود دارد؛ خرید بیت کوین از صرافی ایرانی و خرید بیت کوین از صرافی خارجی. آموزش خرید بیت کوین با گوشی، تبلت لپ تاپ یا کامپیوتر هیچ تفاوتی ندارد. تنها کافی است کلیت مسیر را درک کنید به راحتی می‌توانید با هر دستگاه هوشمندی که در اختیار دارید بیت کوین بخرید.

 

صرافی ها و سایت های معتبر خرید بیت کوین

خیلی از افرادی که وارد دنیای کریپتو می‌شوند به دنبال سایت معتبر خرید بیت کوین هستند تا بتوانند با خیال آسوده بخشی از سرمایه خود را تبدیل به بیت کوین کنند. تمام صرافی‌های معتبر ایرانی و خارجی ارز دیجیتال در بستر وب‌سایت فعالیت می‌کنند پس می‌توانید برای خرید بیت کوین یا هر ارز دیگری از طریق سایت صرافی‌های ارز دیجیتال اقدام کنید.  هم‌چنین وب‌سایت رسمی بیت کوین اجازه خرید بیت کوین از طریق سایت را به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار داده اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها و نحوه پرداخت نمی‌توانند به صورت مستقیم از آن خرید کنند.

مراحل خرید بیت کوین از صرافی خارجی

بایننس (Binance) و کوین بیس (Coinbase) معتبرترین و پرکاربردترین صرافی‌های جهان شناخته می‌شوند که نحوه کارکرد آن‌ها مشابه است. مراحل خرید بیت کوین در صرافی خارجی به ترتیب زیر است.

ثبت نام و احراز هویت: ابتدا باید به وب‌سایت مربوط به صرافی مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس هویت خود را تایید کرده و احراز هویت لازم را انجام دهید. برای این منظور، اطلاعات شخصی خود و مدارک هویتی را بارگذاری کنید.

افزودن روش‌های پرداخت: بعد از احراز هویت موفق، به حساب کاربری خود رفته و یک یا چند روش پرداخت مثل کارت اعتباری، انتقال بانکی یا استفاده از پول‌های دیجیتال دیگر افزوده و تایید کنید.

سپردن وجه به حساب: در این مرحله، مبلغ مورد نظر خود را به حساب کاربری صرافی انتقال دهید. این کار را با استفاده از روش پرداخت انتخابی انجام دهید.

خرید بیت کوین: وقتی که موجودی به حساب کاربری افزوده شد، به بخش معاملات یا تب «خرید» در صرافی بروید. مقدار مورد نظر بیت کوین را وارد و سفارش خرید را ثبت کنید.

با انجام این مراحل، شما می‌توانید به سادگی بیت کوین را از صرافی‌های خارجی خریداری کرده و این رمزارز را به عنوان یک منبع سرمایه‌گذاری استفاده کنید. در نظر داشته باشید که کار با صرافی‌های خارجی همیشه دردسرهای خاص خود را دارد از این رو پیشنهاد ما یک صرافی معتبر ایرانی مانند او ام پی فینکس است.

صرافی خرید بیت کوین در ایران

خرید بیت کوین در صرافی‌های ایرانی یک فرصت مناسب برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان سرمایه‌گذار در محیطی امن و بومی به معامله رمزارزها بپردازند. این صرافی‌ها با ارائه خدمات متنوع و متناسب با قوانین و شرایط ایران، به کاربران امکان خرید بیت کوین را فراهم می‌کنند.

خرید بیت کوین در صرافی او ام پی فینکس

برای خرید بیت کوین در ایران ما صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را پیشنهاد می‌کنیم که مسیر بسیار همواری در پیش روی شما قرار می‌دهد.

مراحل خرید بیت کوین در صرافی او ام پی فینکس:

  • • گام اول: وارد سایت صرافی ‌شوید و دکمه ثبت نام را کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه ثبت‌نام، ایمیل کاربری خود را وارد کرده و یک رمز عبور قوی با حروف کوچک و بزرگ لاتین و اعداد تعریف کنید. از صحت آدرس ایمیل اطمینان حاصل کنید. رمز عبور را در کادر مخصوص وارد و آن را تکرار کنید. اگر کد معرفی از طرف فرد دیگری دارید، آن را نیز وارد نمایید.

با انجام این مراحل حساب کاربری خود را با موفقیت در صرافی اوام پی فینکس ایجاد خواهید کرد.

  • • گام دوم: احراز هویت خود را تکمیل می‌کنید.

به منظور اجتناب از هر گونه عملیات تقلبی و معاملات جعلی، از شما خواسته می‌شود که قبل از هر معامله خرید و فروش، احراز هویت خود را انجام دهید. این اقدام به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از سواستفاده از هویت دیگران برای انجام تراکنش‌های تقلبی انجام می‌شود. برای تکمیل فرایند ثبت نام خود، لازم است تا روی گزینه احراز هویت، کلیک کنید و مراحل را به ترتیب پیش ببرید.

  • • گام سوم: احراز ایمیل و شماره تلفن خود را تکمیل کنید.

برای احراز ایمیل کاربری خود، ایمیلی که در زمان ثبت‌نام وارد کرده‌اید را تایید نمایید. برای انجام این کار، گزینه «ارسال کد تایید» را انتخاب کرده و کد ۵ رقمی ارسال شده به ایمیل را در کادر مخصوص وارد کنید. سپس روی گزینه «تایید» کلیک کنید. لطفا مطمئن شوید که کد را به درستی وارد کرده‌اید. توجه داشته باشید که کد تایید ارسالی دارای محدودیت زمانی است. اگر کد را دریافت نکردید، می‌توانید پس از گذشتن دو دقیقه، درخواست کد دیگری دهید. در گام بعدی، برای احراز شماره تلفن همراه خود، شماره تلفن همراهتان را وارد کرده و مانند مرحله تایید ایمیل، کد ارسالی را وارد کنید.

  • • گام چهارم: احراز اطلاعات هویتی خود را انجام دهید.

شما باید اطلاعات شناسایی خود را ارائه دهید. شماره ملی و تاریخ تولد خود را به صورت صحیح وارد نموده و یک تصویر واضح از کارت ملی خود را در قسمت مربوطه بارگذاری کنید. سپس متن دست‌نویس تعیین‌شده را همراه با تصویر سلفی خود، در کنار کارت ملی بارگذاری نمایید. همچنین، اطلاعات حساب بانکی را نیز وارد نمایید. پس از ارائه این اسناد، کارشناسان اوام‌پی فینکس در کمتر از چند دقیقه اسناد شما را بررسی و تایید می‌کنند و شما قادر به شروع معاملات رمزارزی خود خواهید بود.

  • • گام پنجم: پس از شارژ کیف پول، مقدار بیت کوین مورد نظر را خریداری کنید.

برای خرید بیت کوین لازم است که ابتدا کیف‌پول حساب کاربری خود را شارژ کنید. برای انجام این کار، در منوی سایت، روی گزینه « کیف‌پول» کلیک کرده و در کادر مربوط به واریز ریالی، گزینه «واریز» را انتخاب نمایید. حالا می‌توانید به راحتی در بستری امن و با سرعت بالا به خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین بپردازید. برای خرید بیت کوین، در صفحه اصلی سایت، در کادر مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین، روی گزینه «معامله» کلیک نمایید.

کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول بیت کوین فضایی است که می‌توانید در آن بیت کوین‌های خود را ذخیره کنید. کیف پول‌ها به شکل سخت افزاری، نرم افزاری و تحت وب در اختیار شما قرار دارند. کیف پول‌های ارز دیجیتال با توجه به عملکرد بر اساس وجود و عدم وجود اینترنت به دو دسته کیف پول‌های گرم و سرد یا آنلاین و آفلاین دسته‌بندی می‌شوند. معمولا کیف پول‌های سخت افزاری در دسته کیف پول‌های سرد (cold wallet) و کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب در دسته کیف پول‌های گرم (hot wallet) قرار می‌گیرند.

چه موقع بیت کوین بخریم؟

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن افراد فعال در بازار را به خود درگیر کرده این است که چطور بهترین زمان برای خرید بیت کوین را تشخیص دهیم؟ زمان مناسب برای خرید بیت کوین به طور گسترده به اهداف و استراتژی شخصی شما به عنوان یک سرمایه‌گذار مرتبط است.

اگر به عنوان یک سرمایه‌گذار، نگاه بلند مدت و طولانی به بیت کوین دارید و معتقد هستید که بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال به مرور زمان ارزش خود را افزایش می‌دهد، نیاز به تشخیص دقیق نقطه ورود و نگاه ریزبینانه برای خرید بیت کوین نیست. هر زمانی که بیت کوین در محدوده قیمتی نسبتا پایین قرار دارد، می‌تواند زمان مناسبی برای شما جهت خرید بیت کوین باشد.

اما اگر به عنوان یک معامله گر کوتاه‌مدت به دنبال سودآوری از نوسانات قیمتی بیت کوین هستید، ممکن است بخواهید زمان ورود خود را با تحلیل‌های تکنیکال و اخبار مرتبط بازار تنظیم کنید. در نتیجه، انتخاب زمان خرید بیت کوین بستگی به اهداف شما دارد.

باید دقت داشته باشید که  تصمیمات خود را با آگاهی و توجه به مخاطرات مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات