حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ اولترا با امکان اندازه‌گیری قند خون عرضه می‌شود؟

نوشته

2 هفته قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالا ساعت هوشمند پرچمدار آینده خود را با نام گلکسی واچ ۷ اولترا عرضه نخواهد کرد. به نظر می‌رسد که شماره مدل های SM-L700 و SM-L705 با نام گلکسی واچ اولترا به دست کاربران خواهند رسید. این ساعت هوشمند، رقیب مستقیمی برای سری واچ اولترا اپل خواهد بود. هم‌اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد Galaxy Watch Ultra سامسونگ با امکان اندازه‌گیری قند خون عرضه خواهد شد.

گلکسی واچ اولترا در راه است

چندی پیش، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد Galaxy Watch Ultra سامسونگ در راه است. به طور معمول، سامسونگ سالانه دو نوع گلکسی واچ را معرفی می‌کند. به عنوان مثال، این شرکت گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک را در سال ۲۰۲۱، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو را در سال ۲۰۲۲، و پس از آن گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد.

Galaxy Watch 6 Classic

شواهد موجود اما نشان می‌دهد که سامسونگ در حال حاضر برای رونمایی از سه ساعت هوشمند آماده می‌شود. تاکنون ساعت های هوشمندی با شماره مدل SM-L30x، SM-L31x و SM-L70x شناسایی شده‌اند. به نظر می‌رسد که «SM-R86x» با نام Galaxy Watch FE یا Galaxy Watch 4 (2024) به بازار عرضه می‌شود. هنوز اتفاق نظری درباره نام نهایی این ساعت هوشمند وجود ندارد.

تا پیش از این، SM-L30x، SM-L31x و SM-L70x همگی تحت نام سری Galaxy Watch 7 قرار می‌گرفتند. هم‌اکنون اما فاش شده که ساعت هوشمند جدیدی نیز با نام Galaxy Watch Ultra در راه است. گزارشی که دیروز منتشر شد، نشان می‌داد که Galaxy Watch 7 با امکان اندازه‌گیری قند خون به دست کاربران می‌رسد. اما گزارش جدید Notebookcheck ادعا می‌کند که Galaxy Watch Ultra دارای این ویژگی خواهد بود.

باید دید که سامسونگ چگونه گلکسی واچ اولترا را از دیگر ساعت های هوشمند گلکسی واچ خود متمایز خواهد کرد. یک افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که Watch Ultra سامسونگ توانایی اندازه‌گیری قند خون را دارد، اما فقط هنگامی که در کنار حلقه Galaxy Ring به‌کارگرفته شود. تاکنون اطلاعات مذکور به طور رسمی تأیید نشده‌اند. بنابراین ممکن است برخی از آنها نادرست باشند.

گلکسی واچ 7 عمر باتری طولانی‌تر به‌لطف باتری بزرگتر خواهد داشت

نظر شما چیست؟ آیا در نهایت سامسونگ ساعت هوشمندی را با امکان اندازه‌گیری قند خون عرضه می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دقت که ندارن اما می‌تونن مفید ظاهر بشن ✨

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی