حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا از همان سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نسل قبل بهره می‌برد

نوشته

2 هفته قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سرانجام شایعاتی درباره دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا منتشر شد. گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهند بود. اما انتظار نمی‌رود که سامسونگ در S25 Ultra به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برود. احتمالا در این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ باز هم شاهد به‌کارگیری سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی این شرکت برای دوربین اصلی خواهیم بود.

سامسونگ تصمیمی برای ارتقای سخت‌افزار دوربین اصلی گلکسی اس ۲۵ اولترا ندارد 

تا رونمایی سری گلکسی اس ۲۵، حدود یک سال دیگر باقی مانده است. در اواخر ژانویه بود که سامسونگ از گلکسی اس ۲۴ اولترا و برادران کوچک‌تر اش رونمایی کرد. البته انتظار می‌رود که گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ به همراه ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا به زودی معرفی شوند.

پست Ice Universe

با وجود آنکه زمان زیادی تا رونمایی گلکسی اس ۲۵ اولترا باقی مانده؛ اما افشاگر معروف اطلاعات یعنی Ice Universe، مشخصات دوربین اصلی گلکسی اس ۲۵ اولترا را به اشتراک گذاشته است. Ice Universe ادعا می‌کند که Galaxy S25 Ultra از همان سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ برخوردار خواهد بود. این یک سنسور 1/1.3 اینچی است که از زمان سری اس ۲۳، شاهد به‌کارگیری آن در مدل های اولترا بوده‌ایم. اگرچه ممکن است این موضوع در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما احتمالاً اولویت سامسونگ تجهیز چند نسل از پرچمداران خود به یک سنسور دوربین است.

مطابق با گزارش منبع، در مورد ISOCELL HM1 نیز همین اتفاق افتاد. این سنسور تصویر در ابتدا برای گلکسی اس ۲۰ اولترا در نظر گرفته شده بود. پس از آن، ISOCELL HM1 به ISOCELL HM3 تغییر نام داد و شاهد استفاده مجدد آن در گوشی های گلکسی اس ۲۱ اولترا و اس ۲۲ اولترا بودیم. به طور مشابه، سامسونگ از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس، در جانشینان این تلفن های هوشمند نیز استفاده کرد. همین امر در مورد دستگاه های اخیر گلکسی زد فولد نیز صادق است. انتظار نمی‌رود که دوربین گلکسی زد فولد ۶ ارتقای بزرگی نسبت به نسل قبل داشته باشد.

حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

سامسونگ:

تا جایی که جا داره فرو کنین بچه‌ها، کسی کاری به ما نداره 😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی