حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط گلکسی S22 سامسونگ را ببینید + هزینه تعویض نمایشگر خانواده Galaxy S22

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

گلکسی اس ۲۲ سامسونگ و مدل پلاس آن از نمایشگر تخت استفاده می کنند. مدل اولترا به دلیل نمایشگر دو لبه خمیده همیشه نگرانی های خاصی را در بحث افتادن گوشی به همراه داشته است. فکر می کنید نمایشگر تخت در سقوط کمتر آسیب می بیند؟ بیاید تست سقوط گلکسی S22 سامسونگ را ببینید همچنین هزینه تعویض نمایشگر خانواده Galaxy S22 را با نسل قبلی خود یعنی Galaxy S21 مقایسه کنیم.

تست سقوط گلکسی S22

در تست سقوط با گلکسی اس 22 اولترا، کناره های منحنی صفحه نمایش به عنوان یک نقطه ضعیف شناسایی شد. آیا این بدان معناست که سامسونگ گلکسی اس 22 که صفحه نمایش تخت دارد دوام بیشتری دارد؟

یا اینکه شما واقعاً باید روی گوشی با شیشه محافظ Gorilla Glass Victus+ یک محافظ صفحه قرار دهید؟ بیاید ویدیو را با هم ببینیم:

 

گویا این شیشه حتی در اثر سقوط از حدود ارتفاع کمر نیز مستعد ترک است. اگر گوشی به طرف فلزی به زمین برخورد کند، گوشی آسیب می بیند اما اکثرا مشکل خاصی ندارد. با این حال افتادن گوشی به روی شیشه باعث ترک می شود.

هزینه تعویض نمایشگر Galaxy S22

به خاطر داشته باشید که هزینه تعویض صفحه نمایش در گلکسی اس 22 مدل پایه حدود 200 دلار است، مگر اینکه مشترک Samsung Care+ باشید که هزینه تعمیر را به 29 دلار کاهش می دهد. حتما می دانیم که این سرویس در ایران در دسترس نیست.

در اینجا می توانید هزینه تعویض نمایشگر Galaxy S22 و Galaxy S21 را ببینید:

هزینه تعویض

هزینه تعویض

نظر شما درباره مقاومت گلکسی اس ۲۲ با شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)