حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Pura 70 و Pura 70 Pro در راه عرضه به بازار جهانی هستند؟

نوشته

2 هفته قبل | یک دیدگاه | هواوی

جزئیات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی Pura 70 و Pura 70 Pro که به تازگی در کشور چین معرفی شدند، در بازار جهانی هم عرضه خواهند شد. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

هواوی Pura 70 و Pura 70 Pro موفق به دریافت گواهینامه SIRIM شدند

هواوی پیورا ۷۰ (با شماره مدل ADY-LX9) و پیورا ۷۰ پرو (دارای شماره مدل HBN-LX9) در وب‌سایت صدور گواهینامه SIRIM مالزی مشاهده شده‌اند. دریافت تأییدیه SIRIM برای دستگاه هایی که می‌خواهند در بازار مالزی عرضه شوند، اجباری است. این گواهی نشان می‌دهد که محصولات تأیید شده استاندارد های ایمنی تجهیزات الکتریکی و دیجیتال را برآورده می‌کنند. فرآیند صدور گواهینامه اغلب پیش از عرضه یک دستگاه آغاز می‌شود.

داده های گواهینامه SIRIM مالزی

در حالی که هواوی به طور رسمی عرضه جهانی سری Pura 70 را اعلام نکرده، اما لیست SIRIM نشان می‌دهد که این تلفن های هوشمند جدید هواوی به‌زودی در بازار مالزی عرضه خواهند شد. هواوی ممکن است، سری پیورا ۷۰ را در مناطق دیگری نیز عرضه کند. البته تاکنون تنها هواوی پیورا ۷۰ و پیورا ۷۰ پرو موفق به دریافت گواهینامه SIRIM شده‌اند. اطلاعاتی درباره نسخه های پرو پلاس و اولترا وجود ندارد.

نگاهی به مشخصات هواوی پیورا ۷۰ و پیورا ۷۰ پرو

نگاهی به مشخصات Pura 70 و Pura 70 Pro می‌اندازیم. این دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و شیشه Kunlun هستند. البته اندازه نمایشگر متفاوت است. Pura 70 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی است در حالی که مدل Pro به نمایشگر بزرگتر ۶.۸ اینچی مجهز شده است.

Huawei Pura 70 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، پیورا ۷۰ استاندارد از تراشه Kirin 9000S1 بهره می‌برد. این یک نسخه downlock شده (دارای فرکانس پایین‌تر) از تراشه Kirin 9000S است. اما پیورا ۷۰ پرو از چیپست جدید Kirin 9010 بهره‌مند است. خریداران می‌توانند این دو تلفن هوشمند را با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی تهیه کنند.

مدل استاندارد دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و تله فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی است. مدل پرو نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و از دوربین اولتراواید ۱۲.۵ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. Pura 70 Pro دارای باتری ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. Pura 70 نیز به باتری ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

ویدئو سفری به درون هواوی Pura 70 Ultra را تماشا کنید

نظر شما چیست؟ در صورت ورود سری پیورا ۷۰ به بازار کشورمان حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به به 😍 لعنت به امریکا به خاطر تحریماش – هواوی بیا و بترکون مشتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی