حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف پشتیبانی نرم افزاری گلکسی نوت ٨ سامسونگ برای همیشه!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

گوشی‌های پرچمدار، جذابیت زیادی دارند. اما باید بگوییم که حتی این گوشی‌های گران قیمت، پس از گذشت چند سال، دیگر پشتیبانی نخواهند شد. گوشی گلکسی نوت ٨، از قاعده پایان پشتیبانی مستثنی نمانده است. سامسونگ رسماً توقف پشتیبانی نرم افزاری گلکسی نوت ٨ را تأیید کرده است.

توقف پشتیبانی نرم افزاری گلکسی نوت ٨ پس از گذشت ۴ سال

سامسونگ چند ماه قبل، اعلام کرد که دیگر برای ‌سری Galaxy S8 خود، آپدیتی را منتشر نمی‌کند و پشتیبانی از آن، به پایان رسیده است.

 

پایان پشتیبانی و آپدیت گلکسی S8 سامسونگ پس از ۴ سال

 

این بار در گزارشی از Sammobile، گلکسی نوت ٨ یک دستگاه بسیار مهم برای سامسونگ بوده است. سامسونگ، می‌بایست با این گوشی به مشتریان اطمینان می‌داد که دیگر فاجعه گلکسی نوت ٧ تکرار نمی‌شود. سامسونگ، با این گوشی یک پیام واضح را ارسال کرد و ثابت کرد سری گلکسی نوت، دیگر مشکلی ندارد. اما باید بگوییم که این دستگاه، سرانجام از لیست پشتیبانی سامسونگ خارج شده است. این گوشی، توانست رضایت کاربران خود را جلب کند. این کمپانی، مدتی پیش توقف پشتیبانی از Galaxy Note FE را اعلام کرد. پس از گذشت مدتی، بالأخره نوبت به گلکسی نوت ۸ رسیده است تا از دور خارج شود.

گلکسی نوت ٨، به عنوان پرچمدار سامسونگ در سال ٢۰١٧ میلادی روانه بازار شد. این دستگاه، دارای ویژگی‌هایی پیشرفته و طراحی جدید بود. این گوشی، اولین پرچمدار سامسونگ بود که به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده بود. این گوشی، یکی از انقلابی‌ترین دستگاه‌های سری Galaxy Note در زمان خود بود.

در هر صورت، سامسونگ تنها دو به روزرسانی اساسی را برای کاربران این دستگاه منتشر کرد. سامسونگ در آن زمان، برنامه‌ای برای ارائه سه به روزرسانی اساسی نداشت. بنابراین، گلکسی نوت ٨ از اندروید ١٠ و رابط کاربری OneUI 2.0 بی بهره ماند. اما در عوض، کره‌ای‌ها برای این پرچمدار قدیمی خود، چهار سال آپدیت امنیتی را ارائه کردند. این گوشی، پیش‌تر به روزرسانی‌های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می‌کرد.

اما دقیقاً یک سال پیش، برنامه آپدیت امنیتی ماهانه این گوشی، به آپدیت‌های امنیتی فصلی تغییر یافت. این گوشی، آخرین به روزرسانی خود را حدود دو ماه پیش دریافت کرد. در نهایت، سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که توقف پشتیبانی گلکسی نوت ٨، به حقیقت پیوسته است. بنابراین، این گوشی پرچمدار قدیمی، دیگر هیچ به روزرسانی را در آینده دریافت نخواهد کرد. گلکسی نوت ٨، توانست به خوبی کاربران خود را راضی نگه دارد. این گوشی، چندین سال آپدیت امنیتی را دریافت کرد. این در حالی است که گوشی‌های آن دوره، اکثراً مدت زیادی است که به روزرسانی امنیتی دریافت نکرده‌اند.

نظر شما در مورد توقف پشتیبانی گلکسی نوت ٨ سامسونگ چیست؟ تا به حال با Galaxy Note 8 کار کرده‌اید؟ نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

من که خیلی دوستشون داشتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️