حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو نصب بازی‌های اندرویدی روی اپل واچ اولترا را تماشا کنید!

واقعا فکر نمی‌کردم روزی با کلمه‌های “اپل واچ اولترا” و “بازی‌های اندرویدی” چنین جمله‌ای بسازم اما این اتفاق رخ داده و می‌توانید ویدئو نصب بازی‌های اندرویدی روی اپل واچ اولترا را تماشا کنید!

نصب بازی‌های اندرویدی روی اپل واچ اولترا

در این دنیای عجیب و غریب از پیشرفت‌های فناوری، انواع و اقسام پروژه‌های به‌ظاهر احمقانه وجود دارد که افراد در ذهن خود دارند. با این حال چرا که نه؟ بیاید کمی ذهن خود را قلقلک بدهیم!

این هفته در Reddit ویدئویی منتشر شد و در آن کاربری با شناسه u/R3V3RB_7 یک ست‌آپ گیمینگ عجیب و دور از انتظار را به نمایش می‌گذاشت. اینجا یک اپل واچ اولترا مجهز به سیستم عامل اندروید داریم که متصل به یک دسته بلوتوثی است.

دسته مذکور مدل DualSense سونی بوده که کلیدهای شخصی‌سازی شده دارد و ساعت هوشمند اپل هم دور آن، روی بخش تاچ‌پد بسته می‌شود. بنابراین نمایشگر ساعت درست وسط دسته قرار دارد، به مانند تصاویر بالا.

بیاید این ویدئو را با هم تماشا کنیم:

 

طبیعتا اجرای بازی‌های اندروید یا هر بازی ویدئویی دیگری روی چنین نمایشگر کوچکی و با نسبت تصویر مربعی نه کاربردی است و نه عقلانی. با این حال ممکن کردن چیزی که به نظر غیرممکن می‌رسد می‌تواند تمرین جالبی برای گسترش ذهن باشد.

هر چند در این ویدئو ساعت بخش تاچ‌پد دسته بلوتوثی را مسدود می‌کند و عملکرد جوی‌استیک‌ها نیز تا حدودی مختلف خواهد کرد اما بازی‌های اجرا شده با شبیه‌ساز Game Boy خیلی پیچیده نیستند و با همان کلیدهای موجود قابل کنترل خواهند بود.

احتمالا این اپل واچ دستکاری سخت افزاری شده باشد

شایان ذکر است که به نظر نمی‌رسد این یک اپل واچ اولترا بدون دستکاری سخت‌افزاری باشد. Android Police اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد اپل واچ اولترا موجود در این ویدئو بازشده و تغییراتی در برد (یا شاید هم تعویض برد) انجام شده باشد. پس از آن یک نسخه ضعیف‌تر و سبک اندروید روی آن نصب شده و خروجی کار به این شکل است.

نظر شما درباره این ایده چیست؟ هر چند کاربردی نیست اما به نظر شما جالب نبود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)