حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ می‌خواهد تامین‌ کننده دوربین خودرو های تسلا باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو، سامسونگ، شایعات

چندین گزارش حاکی از آن است که سامسونگ در تلاش است تا به تامین‌ کننده دوربین برای بزرگترین تولیدکننده خودرو های الکتریکی جهان، تسلا تبدیل شود. این غول فناوری کره‌ای سرانجام امروز به گمانه زنی ها پایان داد و تایید کرد که در واقع در حال مذاکره با تسلا است.

سامسونگ می‌گوید که به عنوان تامین کننده احتمالی دوربین با این سازنده خودرو های الکتریکی در تماس است. با این حال، به نظر می‌رسد که این صحبت ها مقدماتی باشند. بنابراین این غول فناوری نتوانست هیچ جزئیاتی در مورد اندازه قرارداد فاش کند.

سامسونگ می‌خواهد تامین‌ کننده دوربین ماشین های تسلا باشد

سامسونگ می‌خواهد در حوزه های مختلف تامین‌ کننده دوربین باشد

سامسونگ در یک پرونده نظارتی تأیید کرد که به کار بر روی «پیشرفت و تنوع بخشیدن به ماژول‌ های دوربین خود» ادامه می‌دهد. سال گذشته سامسونگ اولین سنسور دوربین خود را برای خودروها، با نام ISOCELL Auto 4AC، عرضه کرد. هنوز هم در سال گذشته گزارش‌ های صنعتی حاکی از آن بود که سامسونگ ممکن است قراردادی به ارزش 436 میلیون دلار با تسلا برای تامین دوربین‌ های تسلا سایبرتراک با سازنده خودرو های برقی منعقد کرده باشد.

و در اوایل سال جاری، گزارش دیگری نشان داد که سامسونگ برنده قرارداد دوربین Cybertruck شد و LG را شکست داد. این شرکت اخیرا سپس تایید کرد که در مزایده شرکت نکرده است. گفتنی است که این دو شرکت برای تامین باتری خودرو های تسلا نیز رقابت داشتند.

امروز اما سامسونگ بالاخره از رابطه خود با تسلا پرده برداشت. اما اینکه آیا قرارداد دوربین آنها 436 میلیون دلار ارزش دارد یا خیر، مشخص نیست. به همین ترتیب، گزارش اخیر مشخص نمی‌کند که آیا تسلا از دوربین های سامسونگ در Cybertruck آینده خود یا سایر خودرو های الکتریکی استفاده خواهد کرد یا خیر.

منبع می‌گوید ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز اخیرا گفته است که Cybertruck برای تولید در اواسط سال 2023 هدف گذاری شده است. در همان زمان، او البته اشاره کرد که بازه زمانی اواسط سال 2023 ممکن است کمی “خوشبینانه” باشد.

 

اگر این قرارداد منعقد شود موفقیت بزرگی برای سامسونگ خواهد بود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری