حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی سامسونگ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ به این گلکسی‌ها اضافه می‌شود: Galaxy AI

همزمان با عرضه سری Galaxy S24، سامسونگ روی یک کلیدواژه جدید تمرکز کرد و آن “هوش مصنوعی” بود. نام قابلیت‌های هوش‌مصنوعی سامسونگ را Galaxy AI انتخاب کرده‌اند و حالا خیلی از کاربران منتظرند ببینند این آپدیت را دریافت می‌کنند یا خیر. به تازگی رسما تایید شده که هوش مصنوعی سامسونگ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ به این گلکسی‌ها اضافه می‌شود.

هوش مصنوعی سامسونگ

سامسونگ سرانجام تأیید کرد که ویژگی‌های Galaxy AI به گوشی‌های پرچمدار گلکسی عرضه شده در سال‌های 2022 و 2021 نیز عرضه می‌شوند. همچنین تأیید شده است که این دستگاه‌ها از حوالی اردیبهشت ۱۴۰۳ آپدیت One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد.

با این حال، ۲ نکته مهم وجود دارد:

۱- محصولاتی که در سال 2021 عرضه شده‌اند، تنها ۲ ویژگی هوش مصنوعی سامسونگ را خواهند داشت. یکی قابلیت گوگل Circle to Search و دیگری Magic Rewrite است. قابلیت Magic Rewrite احتمالاً به Chat Assist اشاره دارد، ویژگی Galaxy AI که به شما امکان می دهد سبک و لحن پیام‌های خود را با استفاده از صفحه کلید سامسونگ تغییر دهید.

این محصولات عبارت‌انداز:

  1. ۱- سری گلکسی اس 21
  2. ۲- گلکسی زد فولد 3
  3. ۳- گلکسی زد فلیپ 3

۲- محصولاتی که در سال 2022 عرضه شده‌اند، همان ویژگی‌های هوش مصنوعی ارائه شده برای Galaxy S23 FE را خواهند داشت، یعنی همه ویژگی‌ها به جز Instant Slo-mo را دریافت خواهند کرد.

قابلیت Instant Slo-mo به شما امکان می دهد با فشار دادن و نگه داشتن صفحه نمایش، سرعت هر ویدیویی را کاهش دهید و ظاهراً برای تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون که سامسونگ در دستگاه های پرچمدار قبل از سال 2023 استفاده می کرد بسیار سنگین است.

این محصولات عبارت‌انداز:

  1. ۱- سری گلکسی اس 22
  2. ۲- گلکسی زد فولد 4
  3. ۳- گلکسی زد فلیپ 4
  4. ۴- سری گلکسی تب اس 8

 

آپدیت One UI 6.1 گلکسی S23

آپدیت One UI 6.1

به گفته مسئول انجمن سامسونگ در کره‌جنوبی این گلکسی‌های سال 2021 و 2022 آپدیت Galaxy AI را با One UI 6.1 دریافت خواهند کرد:

۱- سری گلکسی اس 21

۲- گلکسی زد فولد 3

۳- گلکسی زد فلیپ 3

۴- سری گلکسی اس 22

۵- گلکسی زد فولد 4

۶- گلکسی زد فلیپ 4

۷- سری گلکسی تب اس 8

زمان عرضه آپدیت One UI 6.1 برای این محصولات چه زمانی است؟

در مورد تاریخ انتشار، ادعا شده که همه این دستگاه‌ها One UI 6.1 را حوالی اواخر اردیبهشت ۱۴۰۳ دریافت خواهند کرد. البته این برنامه زمانی می‌تواند مختص کره باشد. در نتیجه شاید بهتر باشد که تاریخی حوالی اواخر بهار امسال را برای خود در نظر بگیرید.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه Galaxy AI و آپدیت One UI 6.1 برای محصولات خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)