حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو سفری به درون گلکسی A35 سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

کمتر از ۱ ماه از رونمایی گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ با نمایشگر OLED و تراشه Exynos می‌گذرد. در بین این ۲ دستگاه مدل A35 در بازه قیمتی عمومی‌تری قرار دارد و رقبای متعددی در انتظار آن هستند. اگر درباره آن کنجکاو هستید، به تازگی ویدئو کالبدشکافی گلکسی A35 سامسونگ منتشر شده که به ما نگاهی به درون این محصول می‌دهد.

ویدئو سفری به درون گلکسی A35 سامسونگ

کالبدشکافی گلکسی A35

کالبدشکافی گلکسی A35

سامسونگ در Galaxy A35 یک ارتقا کیفیت در جنس بدنه قائل شده است. این شرکت برای قاب پشتی حالا به جای پلاستیک از شیشه استفاده می‌کند. هر چند به مانند برادر بزرگترش یعنی گلکسی A55 با فریم فلزی عرضه نمی‌شود اما در سری A3x پیشرفت خوبی خواهد بود.

بیاید نگاهی به ویدئو کالبدشکافی گلکسی A35 داشته باشیم:

 

برای ورود به داخل Galaxy A35 نیاز به یک سشوار دارید تا چسب‌های قاب پشتی آب شود. همه چیز با برداشتن قاب پشتی شیشه‌ای شروع می‌شود. با عبور از قاب پشتی دستگاه، پیچ‌های زیادی را می‌بینید که باید بازشان کنید.

سپس نوبت به جداکردن بسیاری از کابل‌ها، برداشتن مادربرد که شامل دوربین‌های عقب، سیم کارت و کارت حافظه و همچنین تراشه ها می‌شود، می‌رسد.

با جدا کردن کابل‌های بیشتر و باز کردن پیچ‌ها، برد دوم بیرون می آید. باتری دارای یک زبانه کششی است که به شما کمک می کند آن را جدا کنید. پس از انجام این کارها یک محفظه بخار بزرگ را خواهید دید. این محفظه بخار برای سیستم خنک‌کننده دستگاه استفاده می‌شود. در ویدئو کالبدشکافی گلکسی A55 نیز موضوع مشابهی را دیدیم.

گلکسی A35

گلکسی A35

در پایان، گلکسی A35 امتیاز 8.5 از 10 را برای تعمیرپذیری دریافت کرد. این گوشی بیشترین امتیاز را برای در دسترس بودن قطعات، سهولت تعویض باتری و سهولت در تعویض صفحه نمایش و … غیره دریافت کرد.

نظر شما درباره دنیای درون Galaxy A35 سامسونگ چیست؟ همچنین می‌توانید از اینجا تست باتری گلکسی A35 را تماشا کنید:

عمر باتری گلکسی A35 سامسونگ مشخص شد: بهتر از گلکسی A54

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)