حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا روبوتاکسی ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

ایلان ماسک به تازگی و در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خیلی خلاصه یک رونمایی مهم را انجام داده است. او در یک پست جدید عنوان کرد که تسلا روبوتاکسی ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد. این‌که Robotaxi دقیقا چیست و باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم، هنوز مشخص نیست.

تسلا روبوتاکسی

سال جاری می‌تواند برای طرفداران Tesla سال هیجان انگیزی باشد. دلیل آن هم ۲ محصول جدید است. یکی از این محصولات یک خودرو تسلا ارزان حدود ۲۵ هزار دلاری خواهد بود. دیگر محصولی است که کاملا خودران بوده و حتی فرمان و پدال هم ندارد. این‌که دقیقا هر ۲ محصول امسال رونمایی شوند هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

در پست جدید ایلان ماسک در شبکه اجتماعی خودش (!) یعنی همان توییتری که به X تغییر نامش داد، خبر از رونمایی روبوتاکسی در تاریخ ۲۰۲۴/۸/۸ یا ۱۴۰۳/۵/۱۸ داد.

انتظار می‌رود روبوتاکسی طراحی مشابه Cybertruck داشته باشد

این خودروی خودران با نظراتی که ماسک در زندگی‌نامه والتر آیزاکسون بیان کرد، مطابقت دارد. جایی که او به نسل بعدی تسلا با رونمایی احتمالی در سال 2024 اشاره کرد. این بیوگرافی حتی شامل «نقشه‌های طراحی اولیه» Robotaxi بود که از نظر طراحی مشابه Cybertruck است.

در حالی که هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست، علاقه‌مندان به تسلا به احتمال زیاد مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد Robotaxi و خودروی برقی مقرون به صرفه تسلا هستند.

هشتم آگوست یا هجدم مرداد ۱۴۰۳ روز بزرگی برای تسلا خواهد بود و احتمالاً نه تنها یک، بلکه ۲ محصول مهم را به برای بازار خودروهای برقی معرفی می کند.

ایلان ماسک دوست دارد در رونمایی محصولاتش کمی دراماتیک عمل کند و ما می‌توانیم انتظار یک رویداد متفاوت از آن‌ها داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد جدید تسلا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)