حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ، اپل را بابت باگ آلارم آیفون ها مسخره ‌می‌کند

سامسونگ به‌خوبی از باگ آلارم آیفون ها باخبر است. این باگ باعث می‌شود که گوشی هنگام پخش زنگ ساعت، بی صدا باشد. کره‌ای ها نیز فرصت را برای طعنه به رقیب سنتی خود از دست نداده‌اند. گزارش‌ها درباره مشکل آلارم آیفون‌ها از چند روز پیش شروع شده است. اما گویا ماه‌هاست که کاربران با چنین مسئله‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

سامسونگ، از این فرصت به خوبی استفاده کرده است

به گزارش androidheadlines حساب انگلیس سامسونگ در اینستاگرام، اخیرا با انتشار یک ریل(Reel)، کوپرتینویی‌ها را بابت مشکل مذکور مسخره کرده است. آن‌ها در این ویدئوی کوتاه از میم «dog DJ» در کنار یک ریمیکس از آهنگ آلارم خود استفاده کرده‌اند. در این Reel از عبارت «با خیال راحت استراحت کنید، آلارم زنگ خواهد خورد.» استفاده شده است. همچنین در متن پوستر نوشته شده که: «کاربران ساسونگ امروز به موقع بیدار خواند شد👀.» با این اوصاف نیاز به گفتن نیست که سامسونگ با این حرکت خود، اپل را هدف قرار داده است.

اپل در تلاش برای رفع باگ آلارم آیفون ها است

این مشکل تمام گوشی‌های اپل را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، اما تعداد کسانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند آنقدری زیاد هست که نیازمند یک اقدام فوری از طرف اپل باشد. علاوه بر این، قطعا کسی دوست ندارد که به دلین یک باگ در گوشی‌اش، یک قرار مهم را از دست بدهد یا خواب بماند.

در حال حاضر، علت دقیق این مشکل مشخص نیست. کاربران آیفون در تلاش‌اند تا بتوانند به راهی برای دور زدن مشکل پیدا کنند. اما قاعدتا این وظیفه اپل است تا با ارائه یک بروزرسانی، باگ را برطرف کند. این آپدیت باید خیلی زودتر عرضه می‌شد، اما گویا اپل پیش از این، مشکل را به اندازه کافی جدی نگرفته بود.

در این باره لازم به ذکر است سامسونگ سابقه‌ درخشانی در مسخره کردن اپل دارد. به عنوان مثال، کره‌ای‌ها هنگامی که اپل جک هدفون را حذف کرد این کار را انجام دادند. همچنین هنگامی که کوپرتینویی‌ها شارژر را از جعبه گوشی‌های خود حذف کردند هم سامسونگ فرصت را از دست نداد، و نکته جالب اینجاست که نهایتا خود سامسونگ نیز همین کارها را با گوشی‌هایش انجام داد. اما خوشبختانه بر خلاف موارد قبلی، بعید به نظر می‌رسد که شاهد باگ مذکور در گوشی‌های گلکسی باشیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر