حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت امنیتی ۵ ساله سامسونگ برای گوشی های Enterprise این شرکت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ که مدتی است در آپدیت دهی به گوشی هایش فوق العاده عمل کرده است و نام خود را در این زمینه بر سر زبان ها انداخته است باز هم خبر خوبی برای کاربرانش دارد. پرچمداران سامسونگ ۵ سال پشتیبانی امنیتی دریافت خواهند کرد. این مسئله برای دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ قطعا یک خبر خوشایند خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

۵ سال پشتیبانی امنیتی گوشی های Enterprise سامسونگ

به نقل از AndroidAuthority، سامسونگ این روزها در مورد ارائه آپدیت محصولات خود بسیار عالی عمل می‌کند. این شرکت هم آپدیت‌ها را سریع منتشر می‌کند و هم سعی دارد تا بیشترین پشتیبانی ممکن را از محصولات خود داشته باشد. اکنون سامسونگ پا را فراتر از این نیز گذاشته و اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد تا ۵ سال به پشتیبانی امنیتی پرچمداران جدید و قدیمی خود بپردازد.

دستگاه‌هایی که شانس دریافت چنین آپدیت‎‌هایی خواهند داشت شامل نسخه‌های تجاری (enterprise) خانواده گلکسی اس ۲۰، خانواده گلکسی اس ۲۱، سری نوت ۲۰، گلکسی ایکس کاور ۵ و گلکسی تب اکتیو ۳ خواهند بود. سایر نسخه‌ها، همانند سایر دستگاه‌های سامسونگ که از سال ۱۳۹۹ و پس از آن عرضه شده‌اند نیز ۴ سال پشتیبانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

۵ سال پشتیبانی امنیتی پرچمداران سامسونگ

نسخه‌های سازمانی گوشی‌های Samsung برای کاربری‌های مرتبط با مشاغل ساخته شده‌اند. این نسخه از دستگاه‌ها قادر هستند تا توسط نرم‌افزارها و برنامه‌های اختصاصی مرتبط با آن شرکت، مدیریت و برنامه‌ریزی شوند. سامسونگ نسخه‌ سازمانی گوشی‌های خود را به Knox Suite مجهز کرده است که به عنوان مرکز فرماندهی دستگاه برای شرکت‌ها عمل می‌کند.

ذکر این نکته لازم است که هر کسی می‌تواند اقدام به خرید و دریافت نسخه سازمانی این دستگاه‌ها به صورت آنلاین نماید. اما اگر یک کاربر عادی هستید و نیازی به برنامه‌های سازمانی مختلف این دستگاه ندارید، قطعا نسخه معمولی (نسخه مشتری) انتخاب بهتری برای شما است.

گوشی های سامسونگ وصله امنیتی ماه آوریل را قبل از گوشی های پیکسل گوگل دریافت می کنند

احتمال ارائه پشتیبانی امنیتی ۵ ساله برای مدل‌های غیر سازمانی محصولات سامسونگ

سامسونگ می‌گوید که بر اساس شیوه ارائه آپدیت‌های امنیتی، انجام این آپدیت‌ها به صورت ماهانه و فصلی تقسیم بندی خواهد شد. در همین حال این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ آپدیت امنیتی ۵ ساله خود را برای دستگاه‌های غیر سازمانی نیز ارائه کند، چرا که تا همین لحظه این دستگاه‌ها ۴ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند.

این شرکت پیش از این نیز مدت زمان ۴ ساله‌ای را برای آپدیت امنیتی نسخه‌های سازمانی محصولات خود در نظر گرفته بود. هنوز هم نسخه‌ غیرسازمانی مدل‌های پیشین این شرکت مانند گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ تا چهار سال بعد از عرضه، این آپدیت‌های امنیتی را دریافت کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

به نظرم کاری شاقی نمیکنه.بروزرسانی نسخه اندروید خیلی خیلی مهم تره تا امنیتی.
اینطوری حساب کنید همین دو هفته پیش برای آیفون ۵اس هم بروزرسانی امنیتی اومد (یعنی ۸ سال از سال ۲۰۱۳) یا حتی پبکسل های گوگل تا ۵ سال بروزرسانی امنیتی دریافت میکنند.
البته در کل سامسونگ جدیدا نسبت به شیائومی و سایر شرکت های اندرویدی گوشی هاش رو سریع تر بروزرسانی میکنه و ۳ سال هم نسخه های اندروید رو دریافت میکنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان