حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مگنیتو : Hill Climb Racing 2 ؛ تپه ها را فتح کن!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | مگنیتو

با سلام به کاربران و مخاطبان همیشگی ترنجی!

بخش جدیدی با عنوان –مگنیتو– را راه انداختیم تا جمعه هر هفته راس ساعت 12 ، شما را با یک گیم ، فیلم ، انیمیشن و یا اپلیکیشن جذاب و لذت بخش آشنا کنیم.

اما مگنیتو یعنی چه؟مگنیتو نام یکی از شخصیت های سری محبوب فیلم های X-Men که دارای قدرت خارق العاده ای برای کنترل و جذب فلز می باشد.در صورتی که تا بحال هیچ یک از فیلم های سری X-Men را مشاهده نکرده اید ، به شما توصیه میکنیم حتما چند ساعتی را به تماشای یکی از آنها نشسته ، چندی از غم و شادی دنیا رهایی یافته و در دنیایی سرشار از تخیلات سیر کنید.

با بخش مگنیتو و فلسفه نام آن آشنا شدید پس برویم سراغ اصل مطلب.

در اولین مطلب از بخش مگنیتو قصد معرفی نسخه دوم یکی از محبوب ترین بازی های سبک Arcade و Casual را به شما داریم.Hill Climb Racing در نسخه اول توانست با 8 میلیون و 200 هزار نصب از پلی استور ، تبدیل به یکی از عناوین پرطرفدار در زمینه گیم های تفننی شود.به شخصه به هنگام بازی کردن طولانی مدت با نسخه اول این بازی ، متوجه گذر زمان و اتفاقاتی که در اطرافم در حال رخ دادن بودند نمیشدم و این میزان جذابیت بازی را می رساند.بد نیست بدانید که این بازی تولید استودیو FingerSoft می باشد.

یکی از ویژگی های جذاب اضافه شده به نسخه دوم این بازی ، امکان بازی آنلاین با افرادی به صورت تصادفی و یا با دوستانتان می باشد.با هر مرتبه بازی کردن به صورت آنلاین ، در حالتی که به مقام اول ، دوم و یا سوم دست پیدا کنید به میزانی مشخص سکه دریافت کرده و پس از جمع کردن سکه ها می توانید آنها را برای ارتقای وسیله نقلیه فعلی و یا خرید وسیله جدید استفاده کنید.

در ابتدای بازی به شما یک جیپ قرمز رنگ داده خواهد شد تا ماجراجویی خود را در پس فراز و نشیب هایی که شما را می خوانند ، آغاز کنید.در حالت آفلاین نیز شما می توانید شروع به پیش رفتن در مرحله اول بازی کرده و پس از آنکه از آن خسته شدید یا دیگر نتوانستید ادامه دهید ، اقدام به خرید مرحله دوم کرده و نقشه جدیدی را از نو آغاز کنید.در حالت آفلاین سکه هایی در طول مسیر وجود دارند که با عبور از روی آنها ، دریافت شده و در حساب بازی شما ذخیره می شوند.

نسخه دوم این بازی برای پلتفرم های اندروید و آی او اس عرضه شده است.متاسفانه تاکنون نسخه دوم برای پلتفرم ویندوزفون منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یکش ک خیلی خوب بود امیدوارم اینم خوب باشه

Peiman

از من میشنوین دانلود نکنید خیلییی چرخه

neo one

فقط یکم باتری زیااد مصرف میکرد ۱
دو هم چون بخش انلاین داره باید شارژ خورش زیاد باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)