حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی هایی شبیه به بازی Red Dead Redemption برای اندروید و iOS

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | بازی، تماشا کنید

بازی Red Dead Redemption 2 که بسیار هم محبوب است امروز رسما عرضه شده است و برای اهالی بازی روز هیجان انگیزی است. شاید به هر دلیل نتوانید این بازی را بازی کنید یا شاید دوست داشته باشید بازی هایی شبیه به بازی Red Dead Redemption برای اندروید و iOS را بشناسید تا وقتی پای کنسول نیستید هم در جو آن قرار بگیرید. شاید حتی اصلا درباره بازی Red Dead Redemption 2 نشنیده باشید اما چند بازی جدید اندروید و iOS با کیفیت و گرافیک بالا که جذابیت بالایی هم دارد بخواهید! اگر اینطور است این مطلب برای شما نوشته شده، پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این مطلب ۴ بازی شبیه به بازی Red Dead Redemption برای اندروید و iOS را با هم خواهیم دید که ۳ بازی برای دانلود رایگان هستند، هر ۴ بازی نسخه اندروید دارند اما یکی از آن ها نسخه iOS ندارد. بسیار خوب، آغاز می کنیم:

بازی Six-Guns: Gang Showdown

رایگان
لینک دانلود: اندرویدiOS

بازی Six-Guns: Gang Showdown برای اندروید و iOS ساخت شرکت معروف و محبوب Gameloft است که عناوینی همچون آسفالت ها را در کارنامه خود دارد. این بازی خط داستانی دارد و در حقیقت دارای صداهای خشن، مفهوم و تفنگ بازی آدم بدها (!) است. اینجا یک نقشه بزرگ برای کشف وجود دارد و البته شما می توانید این کشف خود را روی اسب انجام دهید. خوب، این بازی به نوبه ی کمی فراواقعی هم به نظر می رسد، اما آنقدر جذاب هست که ممکن است حتی شما را از استراحت کوتاه هم باز بدارد!

این جا کابوی ها و هفت تیرها حضور دارند و لازم به ذکر است که حالت چندنفره با سلاح های باحالی وحود دارد. بازی Six-Guns: Gang Showdown برای اندروید و iOS رایگان است ولی پرداخت درون برنامه ای دارد.

بازی Westland Survival

رایگان
لینک دانلود: اندرویدiOS

بازی Westland Survival برای اندروید و iOS سر تا پا به نوعی مانند عنوان معروف بازی آنلاین MMORPG است که شما را در دنیایی شبیه به غرب وحشی رها می کند و انتظار دارد که زنده بمانید. بازی ویژگی های عناصر مانند معدن، شکار، دستکاری، و ساخت و ساز مقر را دارد. البته که وقتی دزدها می خواهند حق شما را بگیرند شاید حتی نبردهایی با مخالفان مکزیکی داشته باشید!

بازی The Lawless

رایگان
اندروید

بازی The Lawless نسخه iOS دارد اما از آنجا که توسعه دهنده آن مدت هاست برای این سیستم عامل آپدیتی ارایه نکرده است شاید سازگاری پایینی داشته باشد. به صورت کلی بازی ساده و با مدت زمان بازی کم است. در حقیقت سبک rails shooter است که فقط شما باید روی صفحه تپ کنید و خیلی ساده تر از بازی های دیگر به شما می رود. با دیدن تریلر بازی کاملا متوجه می شوید که با چه سبک بازی ای رو به رو هستید.

بازی Oddworld: Stranger’s Wrath

قیمت 2.99 دلار
لینک دانلود اندرویدiOS

بازی آخر متاسفانه رایگان نیست اما یکی از جذاب ترین های این لیست به شما می رود. بازی Oddworld: Stranger’s Wrath در کره خاکی قرن 19 روای نمی شود بلکه مخلوطی است از انتهای انقلاب صنعتی، دنیای بیگانه هاو غرب وحشی که می تواند جذاب باشد. بازی Oddworld: Stranger’s Wrath کمبود تفنگ (سلاح اصلی تفنگ نیست) را حس می کند هر چند که تنظیمات آن شگفت انگیز باشد.

نظر شما چیست؟ این بازی ها را تجربه کردید؟ شاید دیدن تریلر آن ها به شما کمک بهتری در انتخاب بکند! اهل بازی موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بازیه شش تفنگ رو بازی کردم یه بازیه در سبک ترسناک وسترن با سلاحهای فانتزی بود

lovenokia

یادش بخیر یک زمان ترنجی هر هفته بهترین بازی ها ی اندروی و ios رو معرفی می کرد .
جناب عطایی عزیز اگه میشه و وقت داشتین دوباره این قسمت رو به ترنجی اضافه کنید .
بعد حتما آفلاین و یا آنلاین بودن بازی ها رو هم با تیتر بزرگ و بولد 🙂 معرفی کنید . (میتونید ایمیلی به این منظور در نظر بگیرید که کاربران بهترین بازی ها رو معرفی کنند ) با تشکر

Saeed Mohammadipouya

خوشم از شکل سلاح های که دستشونه نیومد انگار برا فضا درست شدن

Peiman

رد داد ترکونده ، احتمالا هفته بعد میخرمش

BeFair

من فعلا درگیر پابجی ام :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)