حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر را ببینید: جذب عرق دست برای تجربه بی‌نقص بازی موبایل

مجموعه محصولات عرضه شده توسط Razer گسترده بوده و شامل اقلام متمرکز بر گیمینگ برای رایانه‌ها می‌باشد. آخرین محصول معرفی شده آنها اما، در دسته موبایل جای می‌گیرد: Gaming Finger Sleeves. این دستکش انگشتی پارچه‌ای ریزر، به‌عنوان راهی برای افزایش پاسخگویی و خنک نگه داشتن انگشتان در هنگام موبایل گیمینگ به بازار عرضه خواهد شد.

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر

به گزارش techspot، دستکش انگشتی بازی Razer از پارچه‌ای صاف و با حساسیت بالا ساخته شده است که کنترل کاربران را در عناوین موبایل افزایش می‌دهد. ضخامت آن نیز تنها 0.8 میلی متر بوده و هنگام استفاده طولانی مدت، عرق تولید شده توسط انگشتان شما را به‌منظور تجربه هرچه روان‌تر بازی‌ها، جذب می‌کند.

ریزر می‌گوید: “با استفاده از الیاف نقره‌ای بسیار رسانا، هر دستکش حساسیت و پاسخ لمسی را افزایش داده و اصطکاک را نیز کاهش می‌دهد و تجربه بازی چابک و بصری را با حداکثر دقت تضمین می‌کند.”

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر

یک جفت دستکش انگشتی جدید ریزر را اکنون می‌توانید با قیمت 9.99 دلار خریداری کنید. برای مقایسه، MGC ClawSocks یک بسته شش‌تایی را با قیمت 12.99 دلار به‌فروش می‌رساند.

درحالی‌که ایده دستکش انگشتی ممکن است عجیب به‌نظر برسد، اما هدف خاصی را دنبال می‌کند. مسابقات جهانی موبایل PUBG 2021 که از ماه نوامبر آغاز خواهد شد، در مجموع 6 میلیون دلار جایزه با خود به‌همراه دارد که در نوع خود بزرگترین جایزه در تاریخ بخش بتل رویال ورزش‌های الکترونیکی محسوب می‌شود. به‌عنوان مثال، مجموع جایزه برای Call of Duty Mobile، چیزی در حدود 100،000 دلار بود، بنابراین به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا موبایل گیمرها به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد خود درحین بازی هستند.

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر

دستکش انگشتی گیمینگ ریزر

Gaming Finger Sleeve به سایر موارد مخصوص بازی Razer می‌پیوندد، که شامل جدیدترین آنها یعنی ماسک N95 قابل استفاده مجدد بوده که در نمایشگاه CES در ماه ژانویه رونمایی شد. این دستگاه ماه گذشته با نام جدید “Razer Zephyr” وارد فاز بتا خود شد.

این شرکت در کنار خط لوازم‌جانبی رایانه شخصی خود، عینک‌های هوشمند Anzu، لباس و اسباب‌بازی هایی را نیز تولید کرده است. چه کسی می‌تواند لپ‌تاپ با سه نمایشگر Project Valerie را که در CES 2017 نشان داده بود فراموش کند؟ متأسفانه، این دستگاه هرگز چیزی فراتر از یک ایده مفهومی نبود.

دسته بازی ریزر کیشی (Razer Kishi)‌ سازگار با همه موبایل رسما معرفی شد

نظر شما درباره دستکش انگشتی گیمینگ ریزر برای جذب عرق دست به‌منظور تجربه روان‌تر بازی‌های موبایل چیست؟ آیا علاقه‌ای به تهیه این نوع از لوازم‌جانبی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی