حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی موبایل چاک نوریس (Chuck Norris) برای اندروید و iOS منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، معرفی بازی

چاک نوریس (Chuck Norris) رزمی کار، بازیگر و فیلمنامه نویس آمریکایی در مارچ ۱۹۴۰ به دنیا آمد. به مناسبت تولد هفتاد و هفت سالگی او، شرکت Flare Games تصمیم به انتشار بازی موبایلی بر روی اندروید و آی او اس کرده است. با ترنجی همراه باشید.

Nonstop Chuck Norris هم اکنون منتشر شده و توسط اپ استور و گوگل پلی قابل دریافت است. توجه داشته باشید که بعضی از آیتم های بازی میتوانند در ازای پول واقعی خریداری بشوند.

نکته مثبت بازی این است که برای بازی کردن نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید. همچنین این بازی مورد پسند خود چاک نوریس هم هست! پس اگه از این بازیگر آمریکایی خوشتان میاید از بازی کردن Nonstop Chuck Norris خیلی لذت خواهید برد.

از آنجایی که چاک نوریس فقط در فیلم های اکشن بازی کرده، انتخاب سبک اکشن برای بازی آن هم معقولانه بنظر میرسد. Nonstop Chuck Norris بازی اکشنی است که در آن هرچیزی میتواند به عنوان اسلحه مورد استفاده قرار بگیرد و چاک نوریس از انها برای متوقف کردن گروه های تقریبا بی نهایت تبهکاران در ماموریتش برای نجات دادن جهان های چندگانه استفاده میکند.

در هنگام بازی کردن میتوانید نکته های انحصاری ای در مورد چاک نوریس را جمع آوری کرده و همچنین توانایی های مخصوص چاک نوریس (مثل لگد دورانی و…!)  را کشف کنید. پس چاک نوریس را قوی تر کنید و به او برای مبارزه کمک کنید و حتی وقتی استراحت میکنید پاداش دریافت کنید، هموینطور که بازی با یک انگشت هم قابل بازی کردن است.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا آن را امتحان میکنید؟

App Store, Google Play

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی