حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعویض رایگان نمایشگر دارای خطوط سبز Galaxy S21 و S22 سامسونگ + باتری جدید

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مشکل خط سبز یا بنفش روی نمایشگر OLED یک موضوع قدیمی است. این مشکل گه‌گاه روی مدل‌های مختلف از برندهای مختلف رصد می‌شود. سامسونگ یکی از برندهایی است که تقریبا هر ساله مقدار اندکی از محصولاتش با این مشکل مواجه می‌شوند. با این حال خبر خوب این است که معمولا تعویض رایگان نمایشگر به شما پیشنهاد می‌شود. به تازگی نیز درباره تعویض رایگان نمایشگر دارای خطوط سبز Galaxy S21 و S22 سامسونگ خبری منتشر شده است. حتی شما یک باتری جدید هم خواهید داشت!

تعویض رایگان نمایشگر سامسونگ

تا پیش از این دستگاه‌های واجد شرایط برای تعویض رایگان نمایشگر شامل سری گلکسی اس 20 و نوت 20 سامسونگ می‌شد. اما از آنجایی که گوشی‌های هوشمند جدیدتر سامسونگ نیز با همین مشکل مواجه شده‌اند، سامسونگ اکنون این برنامه را برای پوشش سری گلکسی S21 و S22 نیز گسترش داده است.

پدیدار شدن خطوط سبز روی صفحه نمایش می تواند به طور قابل توجهی قابلیت استفاده یک دستگاه را مختل کند. حتی کارهای کوچکی مانند باز کردن برنامه در چنین شرایطی می تواند خسته کننده شود.

حتی یک باتری رایگان هم خواهید داشت!

بنابراین برای کمک به کاربران آسیب دیده، سامسونگ یک تعویض نمایشگر رایگان ارائه می دهد. خبر بهتر این که حتی همراه با نمایشگر، دستگاه‌های آسیب‌دیده یک باتری و کیت تعویض آن را به رایگان دریافت خواهند کرد.

نکته مهم اینجاست که نهایتا تا۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ باید وقت مراجعه به خدمات سامسونگ رزرو کنید. طبیعتا این که این سرویس در ایران در دسترس هست یا نه، پاسخ منفی دارد. این پیشنهاد سامسونگ در هند ارائه شده است.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در پشتیانی از کاربرانش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)