حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پیکسل 8a بار دیگر فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

افشاگر معروف اطلاعات، Evan Blass، با انتشار پستی در توییتر، طراحی پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده گوگل در رویداد Google I/O رونمایی شود. این رویداد برای ماه می ۲۰۲۴ (اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد ماه) برنامه‌ریزی شده است.

رندر های تبلیغاتی پیکسل 8a، جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

رندر های تبلیغاتی منتشر شده تایید می‌کنند که این گوشی آینده گوگل در چهار رنگ قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه در رنگ های آبی، سبز، مشکی و بژ روشن به دست کاربران می‌رسد. قاب پشتی Pixel 8a رنگی مات دارد. ماژول دوربین مانند سایر گوشی های پیکسل عرضه شده در چند سال اخیر بوده و این طراحی به نوعی امضای گوگل محسوب می‌شود. دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی Pixel 8a قرار دارد. خطوط آنتن بر روی فریم پیکسل 8a قابل مشاهده بوده که نشان‌دهنده برخورداری این گوشی هوشمند از فریم فلزی است.

رندر های تبلیغاتی Pixel 8a

رندر های تبلیغاتی Pixel 8a

در سمت چپ، شاهد اسلات سیم‌کارت هستیم؛ و در لبه سمت راست فریم نیز دکمه پاور و تنظیم صدا قرار دارد. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. به جز طراحی، بسیاری از مشخصات پیکسل 8a نیز به بیرون درز کرده است که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم.

نگاهی کوتاه به مشخصات احتمالی Pixel 8a

انتظار می‌رود که Pixel 8a دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. این اولین گوشی از سری Pixel a است که از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند خواهد بود. تراشه Tensor G3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده گوگل را بر عهده خواهد داشت.

طراحی Pixel 8a

انتظار می‌رود که Pixel 8a در نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه باشد. احتمالا این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۲۲.۵ واتی شارژ می‌شود. در حال حاضر، به طور رسمی اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که به زودی گوگل، شروع به انتشار اطلاعاتی درباره Pixel 8a کند.

قیمت پیکسل 8a گوگل فاش شد: گران‌تر از نسل قبل

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

معرفی شو و این بازی کثیف رو تموم کن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی