حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتفلیکس با تمرکز بر روی بازی موبایل، گسترش حوزه گیمینگ خود را تایید کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

Netflix به‌عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ خود در روز سه‌شنبه اعلام کرد که تلاش اولیه آنها در زمینه ورود به حوزه گیمینگ، معطوف‌به بازی موبایل خواهد بود و این بازی‌ها با اشتراک فعلی نتفلیکس کاربران و بدون پرداخت هزینه اضافی ارائه خواهد شد. این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد كه این شركت اعلام كرد Mike Verdu، مدیر سابق EA و Oculus را به‌عنوان سرپرست حوزه بازی خود استخدام كرده است.

تمرکز نتفلیکس بر روی ارائه بازی مخصوص موبایل

Netflix در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران خود درباره ورود این شرکت به حوزه بازی اعلام کرده است:

“ما همچنان در مراحل اولیه توسعه برای بازی‌ها هستیم و تلاش‌های اولیه خود را پیرامون تعامل(مثلا Black Mirror Bandersnatch) در بازی‌های Stranger Things انجام می‌دهیم. ما بازی را به‌عنوان دسته محتوای جدید دیگری برای خود می‌بینیم، مشابه گسترش حوزه کاریمان در زمینه فیلم‌های اورجینال، انیمیشن و سریال‌های تلویزیون. بازی‌های ارائه شده بدون هزینه اضافی مشابه فیلم‌ها و سریال‌ها در اشتراک Netflix قرار داده می‌شوند. در ابتدا، ما بیشتر در زمینه بازی موبایل متمرکز خواهیم شد. ما از ارائه فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خود مثل همیشه هیجان زده‌ایم و انتظار داریم یک دوره طولانی از سرمایه‌گذاری و رشد در همه گروه‌های محتوایی موجود افزایش یابد، اما از آنجا که حدود یک دهه از تلاش ما برای برنامه‌های اصلی می‌گذرد، فکر می‌کنیم زمان درستی است که درباره چگونگی ارزیابی درباره بازی‌ها بیشتر بدانیم.”

بازی موبایل نتفلیکس

بازی موبایل نتفلیکس

هنوز جزئیاتی در مورد انواع بازی‌های قابل ارائه توسط این سرویس در دسترس نیست، اگرچه نتفلیکس به‌تازگی قرارداد تلویزیونی خود را با Shonda Rhimes تمدید کرده است که شامل فیلم‌های بلند و محتوای مخصوص بازی می‌شود. همچنین در مورد چگونگی تحویل بازی‌ها به مشترکان Netflix نیز خبری منتشر نشده است.

این شرکت در گذشته اذعان کرده بود که در زمینه بازی، با تمرکز بر روی زمان و توجه کاربران رقابت می‌کند. مدیرعامل شرکت Reed Hastings نیز بیان کرده بود: “ما با Fortnite بیشتر از HBO رقابت می‌کنیم (و می‌بازیم)”. Greg Peters نیز در مورد علاقه شرکت در مورد بازی‌ها در ماه آوریل (PDF) به‌عنوان بخشی از درآمد سه ماهه اول سال اشاره کرده بود. این شرکت با تجربیاتی مانند Black Mirror: Bandersnatch و Carmen Sandiego انگشت اشاره خود را به‌سمت بازی‌ها نشانه گرفته است.

اما با استخدام اخیر Verdu و اطلاعات جدیدی که روز سه‌شنبه در مورد برنامه‌های اولیه شرکت به‌اشتراک گذاشته شد، اکنون به‌نظر می‌رسد Netflix بیش از هر زمان دیگری بر روی بازی‌ها تمرکز کرده است.

سهام آمازون و نتفلیکس در بازار کرونایی تا ۳۰٪ سود داده است

نظر شما راجع‌به ورود نتفلیکس به حوزه گیمینگ مخصوصا بازی موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی