حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2020 + لینک دانلود

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | بازی، معرفی برنامه

سال 2020 یکی از بهترین سال ها در زمینه بازی های سیستم عامل اندروید بود چرا که بازی های بسیار خوب و محبوبی برای این پلتفرم منتشر شد. تنها چند روز به پایان سال 2020 باقی مانده است و به همین بهانه به معرفی بهترین بازی های رایگان اندروید که در این سال در پلی استور گوگل منتشر شده اند می پردازیم. همچنین برای راحتی شما عزیزان لینک دانلود بازی ها نیز اضافه شده است تا همینجا بتوانید آن ها را دانلود و نصب کنید. با ترنجی همراه باشید.

بهترین بازی های رایگان اندروید سال 2020 :

  1. Civilization VI – Build A City :

سرانجام امسال Aspyr media بازی محبوب و پرطرفدار Civilization VI را برای گوشی و تبلت های  اندرویدی منتشر کرد. این بازی پیشتر برای پلتفرم های iOS و Nintendo Switch منتشر شده بود و با استقبال بسیار زیاد علاقه مندان بازی های استراتژیک همراه شده بود.

در این بازی به لطف شبیه سازی هایی که انجام می شود، شاهد گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای هستیم و صحنه های بسیار زیبایی در این بازی می بینیم.

Civilization VI – Build A City

 

لینک دانلود بازی Civilization VI – Build A City

 

 

  1. Genshin Impact :

در واقع Genshin Impact یک بازی فانتزی و هیجان انگیز است که مبتنی بر خلاقیت بازیکنان خود به جلو می رود. سازنده این بازی تمام تلاش خود را انجام داده است تا با افزایش سطح مهارت های بازیکنان بازی را به جلو ببرد و با شبیه سازی هایی که در این بازی انجام شده است، حس واقعی مبارزه را به شخص القا می کند.

Genshin Impact

 

لینک دانلود بازی Genshin Impact

 

  1. Dadish :

بازی Dadish یک بازی دو بعدی با 40 مرحله گوناگون و جذاب است که بازیکن را از همان ابتدا با خود درگیر می کند. در هر مرحله چالشی برای بازیکنان طرح می شود که نه آن چنان سخت و پیچیده است که بازیکن را کلافه کند و نه آنقدر راحت که حس بدی را ایجاد کند و کاملا متعادل و خوب پیش می رود. اگر به دنبال یک بازی روان و جذاب هستید، حتما Dadish را پیشنهاد می کنیم که بازی کنید.

Dadish

 

لینک دانلود بازی Dadish

 

12 تا از بهترین بازی های ماشینی و مسابقه ای برای اندروید و آیفون

10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

معرفی بهترین بازی های فوتبال برای اندروید

 

  1. Missile Command: Recharged :

اگر از بازی های کلاسیک لذت می برید و همچنین به دنبال یک بازی با جلوه های ویژه مدرن هستید، حتما باید Missile Command: Recharged را امتحان کنید. کنترل های لمسی به خوبی کار می کنند و بازی توسط تبلیغاتی پشتیبانی می شود که از طریق یک خرید درون برنامه ای قابل حذف هستند. در مجموع، این بازی کاملا سرگرم کننده و لذت بخش است که قطعاً ارزش این را دارد که مدتی را با آن سپری کنید.

Missile Command: Recharged

 

لینک دانلود بازی Missile Command: Recharged

 

  1. Totally Reliable Delivery Service :

ویژگی فوق العاده Totally Reliable Delivery Service این است که می توانید با 3 نفر از دوستان تان هم زمان به انجام این بازی بپردازید و از آن لذت ببرید. شما می توانید آزادانه در محیط بازی پرسه بزنید و در مواقع لازم به جمع دوستان تان بپیوندید و بازی را جلو ببرید. گرافیک و گیم پلی بازی نیز به اندازه کافی جذاب هست تا بتوانید لحظات خوبی را با دوستان تان سپری کنید.

Totally Reliable Delivery Service

 

لینک دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service

 

 

  1. Sky: Children of the Light :

بالاخره انتظار کاربران اندرویدی به پایان رسید و بازی Sky: Children of the Light برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شد. می توان گفت کاملا ارزش صبر کردن را داشت و کاربران از چیزی که به آن ها ارایه شد، رضایت کامل دارند! این بازی که در اوایل سال 2020 ارایه شد یک بازی سوم شخص اکتشافی است و از لحاظ سبک بازی به مانند کارهای قبلی سازنده Journey و Flower است. همچنین می توانید با دو نفر از دوستان خود به صورت آنلاین به انجام بازی بپردازید و به اکتشاف هفت سطحی که برای این بازی طراحی شده است، بپردازید.

Sky: Children of the Light

 

لینک دانلود بازی Sky: Children of the Light

 

 

بازی محبوب و مورد علاقه شما چیست؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

فقط among us ورژن مولایی.

SHREK

Hot fix 1.07 سایبرپانک امد🔥🔥🔥♨️☕

TheFreeCritic

شاید باور نکنید ولی بنده گنشین ایمپکت را که 9 گیگابایت اینترنت برای چش داده بودم و به خوبی روی موبایل بنده با گرافیک اخر و فریم ریت 60 اجرا میشد را پاک کردم

Mahdi

بدرد میخورد بازیش؟

SHREK

ما نیز دانلود نماییدیم لاکن مورد پسندان قرار نگرفت و درگیر نگرفتیم و حذف نصب نمودیم.

TheFreeCritic

بازی خوبیست ولی بعد از مدتی خسته کننده شد و لاکن ما هم حذف نمودیم

SHREK

حداقل سیستم مورد نیاز سفیر عشق مثل سایبرپانک پشمام ریخت و به یوبی باگ راضی شدم😂بهینه سازی 0😑یعنی این بازی به این کوچیکی همون سیستمی می خواد که سایبر با اون عظمت میخواد😊

SHREK

حداقل نسخه دیجیتال هم میذاشتن فیزیکی من چکار کنم😑

TheFreeCritic

مگه میخوای بخریش ؟؟ 😂😂😱😱😱
البته با انریل انجین 4 ساختن
اگه فاز حمایت از بازیساز ایرانی برداشته باشی و بخریش بعد دیسکو بشکنی ارزش داره 😂

SHREK

فک نکنم جایی باشه مجانی بشه دان کرد دیگه گفتم بخرم😁حمایتی هم میشه

TheFreeCritic

آره
بالاخره یه چند هزار تومن ارزش حمایت از یک گروهی که تلاش کردن تا صنعت بازیسازی ایران از بازی سازی مضخرف پلتفرم موبایل بره بیرون ارزش حمایت کردن داره .

Milad7

خوشم نیومد بچه گانه هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی