حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی تاشو حتی از گلکسی A55 ارزان‌تر خواهد بود!

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی

نزدیک به ۲ ماه پیش بود که گوشی تاشو Nubia Flip 5G با قیمت زیر ۶۰۰ دلار معرفی شد. اگر هنوز این هم بازه قیمتی نیست که شما بخواهید در آن گوشی تاشو بخرید، یک نمونه ارزان‌تر در راه است. در حقیقت این گوشی تاشو حتی از گلکسی A55 ارزان‌تر خواهد بود اما طبیعتا برند آن سامسونگ نیست! بیاید با Blackview Hero 10 آشنا شویم.

گوشی تاشو ارزان Blackview Hero 10

برند چینی Blackview تا کنون در زمینه ساخت گوشی‌های مقاوم شناخته شده است. با این حال تغییر راهبردی در پیش دارد و قرار است که با گوشی تاشو Hero 10 بازار را شوکه کند.

این گوشی تاشو که ماه آینده میلادی به بازار خواهد آمد با قیمت ۳۹۹ یورو در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به واحد یورو برای قیمت این محصول باید گفت که قیمت بازار جهانی این عدد است که در نوع خود تقریبا غیرقابل رقابت به نظر می‌رسد. ۳۹۹ یورو حدودا معادل ۴۲۵ دلار است و از قیمت محصولی مانند گلکسی A55 سامسونگ هم کمتر خواهد بود.

Blackview Hero 10

Blackview Hero 10

طبیعتا از این رده قیمتی و دستگاهی که نمایشگر تاشو دارد، دیگر نمی‌توان انتظار مشخصات سخت‌افزاری بالایی داشت. مثلا تراشه این دستگاه با گلکسی A15 سامسونگ مشترک است. در حقیقت تراشه مدیاتک Helio G99 را خواهید داشت و این یعنی گوشی تاشو مذکور ارتباط 5G هم ندارد.

در کنار این تراشه تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.

ویدئو بنچمارک های تراشه مدیاتک Helio G99 روی گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ

گوشی تاشو ارزان Blackview Hero 10 دارای صفحه نمایش تاشو 6.9 اینچی AMOLED با رزلوشن 1080 در 2560 پیکسل و رفرش‌ریت 60 هرتز است. اگر از رفرش‌ریت پایین این نمایشگر ناراضی هستید، Blackview به طور خاص اشاره می‌کند که استفاده از این پنل به پایین نگه داشتن قیمت کمک می کند.

این گوشی وقتی باز می‌شود، ضخامت 8.8 میلی متری دارد و وزن آن 198 گرم است. همین که ضخامتش در هنگان بسته شدن اعلام نشده، یعنی احتمالا زیاد خواهد بود.

دوربین اصلی پشتی دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی است و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز در کنار آن وجود دارد. برای عکس های سلفی یک دوربین 32 مگاپیکسلی دریافت می کنید.

متأسفانه به صورت پیش‌فرض شما اندروید ۱۳ را خواهید داشت که برای دستگاهی در میانه سال ۲۰۲۴ کاملا غیرقابل قبول است. متاسفانه چیزی درباره تعهد آپدیت عنوان نشده است.

حجم باتری مشخص نیست اما شارژر ۴۵ واتی برای بلک ویو هیرو ۱۰ تایید می‌شود.

گوشی Nubia Flip 5G معرفی شد: یک تلفن هوشمند تاشو فوق اقتصادی

برای مقایسه، نوبیا فلیپ با کمی قیمت بیشتر، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام و طبیعتا اتصال 5G را به شما خواهد داد.

نظر شما چیست؟ این گوشی تاشو ارزان برای شما جذاب است؟ رونمایی رسمی آن ماه آینده انجام خواهد شد و در ترنجی شما را با اخبار بیشتر به روز نگاه خواهیم داشت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نظرم اتفاق خیلی خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)