حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزنیاک می‌گوید که آیفون‌ها بسیار گران اما مطمئن هستند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

استیو وزنیاک، از بنیانگذاران اپل است و از همان ابتدا با این شرکت همراه بود. او نسبت به استیو جابز، بینشی منحصر به‌فرد دارد و با وجود جایگاهی که در دنیای فناوری دارد، اما تا حالا ندیده‌اید که رجزخوانی کند؛ چرا که وزنیاک در سال ۱۹۸۵ از شرکت اپل خارج شد که در آن زمان، بسیار تا معرفی و عرضه‌ی آی‌دیوایس‌ها (iDevices) و تغییر جهان مانده بود. او هیچ نقشی در توسعه‌ی آیفون نداشت اما او، دانشجوی بازار اسمارت‌فون‌هاست و به خوبی تحلیل می‌کند. به‌تازگی وزنیاک گفته است که آیفون‌ها، قیمت بسیار بالایی دارند اما مطمئن و سالم هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

زمانی که او در هفته‌ی گفته در چین حضور داشت، به این اشاره کرد که تولیدکنندگان چینی، به‌خوبی از طراحی‌های هوشمند برای تولید گوشی‌های ارزان قیمت با قابلیت‌های زیاد استفاده می‌کنند. مهم‌تر اینکه وزنیاک به این نتجیه رسید که چرا مردم، محصولات گران اپل را می‌خرند. او می‌گوید که مشتریان، دستگاه‌های اپل مانند آیفون را به این دلیل خریداری می‌کنند که یک شرط بی‌خطر محسوب می‌شوند. این، یعنی اینکه شما از انتظارات خود که شامل قابلیت و نوآوری است، اطلاع دارید.

استیو وزنیاک:

زمانی که شما اپل را دوست دارید، مایل به پرداخت پول برای آن هستید.

شایعات می‌گویند که مدل‌های پایه آیفون‌های جدید اپل، قیمت ۱۰۰۰ دلاری خواهند داشت. وزنیاک نیز چندی پیش، درباره‌ی قیمت بالای نسل بعدی آیفون که در حال حاضر ده سال از معرفی اولین نسل آن می‌گذرد، گفته بود.

استیو وزنیاک:

شما ممکن است که سهم بزرگی در بازار نداشته باشید یا شماره‌‌ی یک نباشید اما شما باید بهترین محصولی را که احتمالا می‌توانید بسازید، داشته باشید و اپل این کار را انجام می‌دهد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی