حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اپل سرانجام از پیام های RCS پشتیبانی می‌کند، به‌لطف یک پیامرسان شخص‌ثالث

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپلیکیشن Beeper که به شما امکان می‌دهد همه برنامه‌های پیام‌رسان خود را ادغام کنید، اکنون از Google Messages با RCS پشتیبانی می‌کند. اپل از زمانی که گوگل این استاندارد را معرفی کرد، از پذیرش پیام های RCS اجتناب کرده است، اما اکنون کاربران آیفون درنهایت می‌توانند ازطریق برنامه شخص‌ثالث Beeper، از این سرویس استفاده کنند.

پیام های RCS آیفون

RCS یا Rich Communication Services شکل فوق‌العاده‌ای از پیام‌هایی می‌باشد که گوگل اپل را مجبور به پذیرش آن کرده است. این حالت ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسر، رسید خواندن پیام، نشانگرهای تایپ و موارد دیگر را بین دستگاه‌ها فعال می‌کند. درحالی‌که این ویژگی تا حد زیادی در دنیای اندروید دیده می‌شود، اپل هنوز از این روند استفاده نکرده است. iMessage در آیفون‌ها همه ویژگی‌های مشابه RCS را ارائه می‌دهد، اما سازگاری بین پلتفرمی با گوشی‌های اندرویدی ندارد. به‌روزرسانی جدید Beeper اما، این رویه را تغییر خواهد داد.

اما این اپلیکیشن چگونه کار می‌کند؟ خب، برای شروع، باید برنامه Beeper را دانلود کرده و از آن استفاده کنید تا پیام‌های Google با پشتیبانی RCS را در آیفون‌های خود دریافت کنید. Beeper می‌گوید پیام‌های RCS در ارسال و دریافت واکنش‌های ایموجی عالی عمل می‌کنند. این قابلیت جدید حتی تپ بک‌های کاربران آیفون را ارسال و نمایش می‌دهد.

پیام های RCS آیفون

پیام های RCS آیفون

بااین‌حال، برخی از مشکلات شناخته‌شده وجود دارد که Beeper در تلاش است آن‌ها را برطرف کند. تصویرهای آواتار هنوز نشان داده نمی‌شوند، سابقه گذشته نیز هنوز به‌طور کامل همگام‌سازی نشده است، رسید خواندن پیام برای گروه‌ها پشتیبانی نمی‌شوند و درنهایت نشانگرهای تایپ هنوز فعال نیستند. ما امیدواریم که Beeper این مشکلات را هنگامی که این ویژگی از نسخه بتا خارج می‌شود، برطرف کند.

با دانلود آخرین نسخه Beeper Desktop 3.70.17 می‌توانید این ویژگی را در حالت بتا فعال کنید. پس از آن، به Gear icon > Chat Networks > Google Messages بروید. باید بدانید که Beeper هنوز در لیست انتظار کاربران جدید است. بنابراین اگر به‌تازگی ثبت‌نام می‌کنید، باید مدت زیادی صبر کنید تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، 407 روز طول کشید تا C. Scott Brown از Android Authority پس از ثبت‌نام به Beeper دسترسی پیدا کند و زمانی که بالاخره به آن پلتفرم دسترسی پیدا کرد نیز، چندان تحت تأثیر قرار نگرفت. بااین‌حال، Beeper از آن زمان به‌روزرسانی‌های متعددی را برای این سرویس انجام داده است، ازجمله اضافه شدن پشتیبانی RCS و Google Messages.

نظر شما درباره اضافه شدن پیام های RCS به آیفون ازطریق یک اپلیکیشن شخص‌ثالث چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی