حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F55 5G با تراشه اسنپدراگون در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

انتظار می‌رود که سامسونگ به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری F را معرفی کند. گلکسی F55 5G با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

احتمالا گلکسی F55 5G نسخه تغییر نام یافته M55 5G است

داده های کنسول Google Play تأیید می‌کنند که Galaxy F55 5G نسخه تغییر نام یافته Galaxy M55 5G خواهد بود. این گوشی هوشمند به تازگی برای عرضه در بازار جهانی معرفی شده است. Galaxy F55 به تراشه کوالکام با کد SM7450 مجهز خواهد شد. این اسم رمز مربوط به Snapdragon 7 Gen 1 است.

داده های کنسول گوگل پلی

اسنپدراگون ۷ نسل ۱، تراشه‌ای هشت هسته‌ای است که بر اساس فرآیند ۴ نانومتری تولید شده؛ این چیپست دارای ۴ هسته Kryo 770 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، ۴ هسته Kryo 770 با فرکانس ۱.۸ و پردازنده گرافیکی Adreno 644 است.

گلکسی F55 5G سامسونگ با ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. داده های کنسول گوگل پلی تایید می‌کنند که این دستگاه دارای صفحه نمایشی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود. چندی پیش نیز Galaxy F55 5G با شماره مدل SM-E556B/DS موفق به دریافت گواهینامه BIS شد. دریافت این تأییدیه، نشان‌دهنده عرضه این گوشی هوشمند در کشور هند است. چندی پیش، گلکسی F55 در وب‌سایت سامسونگ هند مشاهده شده بود.

گوشی Galaxy F55 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

انتظار می‌رود که مشخصات Galaxy F55 5G مشابه M55 باشد. احتمالا این گوشی هوشمند آینده سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را خواهد داشت.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. احتمالا برای دوربین های ماکرو و اولتراواید به ترتیب شاهد به‌کارگیری سنسور های ۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی Galaxy F55 5G وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند. گلکسی F55 5G به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما درباره عرضه یک گوشی با نام های متفاوت چیست؟ آیا این ترفند باعث افزایش فروش سامسونگ خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی