حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تاکنون موفق به فروش 2.32 میلیارد آیفون از زمان عرضه اولین مدل این گوشی شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در سال 2007، استیو جابز با انتشار تیزری برای مطبوعات و جهان، اعلام کرد که اپل سه محصول جدید را معرفی خواهد کرد. یک آیپاد، یک تلفن و یک دستگاه ارتباط اینترنتی. درجریان برگزاری این رویداد، وی بیان کرد که این‌ها سه دستگاه مجزا نیستند بلکه یک دستگاه به نام آیفون هستند. از زمان معرفی نمادین اولین iPhone، اکثر درآمد اپل از این گوشی به‌دست آمده است و طبق آخرین آمار، این شرکت موفق شده تاکنون 2.32 میلیارد دستگاه آیفون را به فروش برساند.

فروش 2.32 میلیارد آیفون

پیش از معرفی رسمی اولین آیفون، گوشی‌های مدرن در آن زمان دارای نمایشگر کوچک‌تر، کلیدهای فیزیکی بدون نمایشگر چندلمسی بودند. مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون، طولی نکشید که شرکت‌هایی مانند گوگل و مایکروسافت سیستم‌عامل‌های خود را با قابلیت چندلمسی ایجاد کردند، اگرچه مایکروسافت تصمیم گرفت پلتفرم موبایلش دیگر رقابتی نباشد، درحالی‌که سیستم‌عامل اندروید گوگل تا به امروز درحال پیشرفت است.

از آن زمان تاکنون، آیفون‌ها فقط پیشرفت کرده‌اند، اما نه بدون تصمیم‌های بحث‌برانگیز. مطمئناً نمایشگرها بزرگ‌تر شده‌اند، دوربین‌های زیادی وجود دارند که عملکردهای زیادی را ارائه می‌دهند و استقامت باتری‌ها نیز قابل‌قبول است، اما برخی از تصمیم‌ها مورد استقبال بسیاری قرار نگرفتند. به‌عنوان‌مثال، حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در سال 2016، سازندگان تلفن‌های اندرویدی را مجبور به پیروی از همین رویکرد کرده و مشتریان را نیز ناراضی کرد.

فروش 2.32 میلیارد آیفون

فروش 2.32 میلیارد آیفون

سال گذشته، اپل فروش مدل‌های آیفون 14 را در ایالات‌متحده آغاز کرد که بدون سینی سیم‌کارت فیزیکی عرضه می‌شدند و ما مطمئن هستیم که در سال‌های آینده، این تغییر در کشورهای دیگر و سایر فروشندگان گوشی‌های هوشمند نیز اعمال خواهد شد. خوشبختانه امسال، اپل ممکن است بالاخره از شر پورت لایتنینگ خلاص شود و آن را با USB-C برای تمام مدل‌های آیفون 15 جایگزین کند. اولین آیفون حتی پورت لایتنینگ نداشت و برای شارژ باتری به کانکتور 30 پین اختصاصی اپل متکی بود.

با وجود تمام چیزهایی که اپل از آیفون‌های خود حذف کرده، در ازای آن اما قابلیت‌های بی‌شماری به این گوشی اضافه شده است. به‌عنوان‌مثال، SOS اضطراری این شرکت ازطریق ماهواره و ویژگی‌های تشخیص تصادف می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد و شارژ بی‌سیم Qi کارها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

نظر شما درباره فروش 2.32 میلیارد آیفون از همان معرفی اولین مدل از این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی