حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل آنر: آیفون ها قدرتمند هستند اما اپل را به چالش می‌کشیم

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، چهره ها

آنر به‌عنوان یک برند مستقل پس از جدایی از هواوی، اخیراً از Magic V2 به‌عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو در جهان رونمایی کرده است. ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، در مصاحبه‌ای پس از این رویداد، بر اهمیت شکستن انحصار اپل و تقویت تحول و نوآوری در صنعت تأکید کرده و با وجود اعتراف به قدرتمندی آیفون های اپل، بیان داشت که قصد دارد این شرکت را به چالش بکشد.

نظر مدیرعامل آنر درمورد آیفون و به چالش کشیدن اپل

ژائو مینگ با تأمل در مورد ظهور آیفون گفت: «بیست سال پیش، چه کسی تصور می‌کرد که آیفون بتواند از نوکیا پیشی بگیرد؟ ما نباید از به چالش کشیدن آیفون قدرتمند خودداری کنیم. موفقیت مستلزم حضور چالشگران و باور به توانایی‌های خودمان است. محدود کردن خود با فرض غیرممکن بودن موفقیت، نتیجه معکوس دارد.»

درحالی‌که شایعات در مورد استفاده آیفون و مک‌بوک از صفحه‌نمایش تاشو همچنان ادامه دارد، آنر همچنان به نوآوری‌های خود در این صنعت ادامه می‌دهد. ژائو مینگ در ادامه بیان کرد: «اگر آیفون از فناوری تاشو استقبال کند، این یک پیشرفت مثبت خواهد بود که نشان‌دهنده ورود بازیکنان بیشتری به این صنعت است. بااین‌حال، حتی اگر آیفون با طراحی صفحه تخت باقی بماند، Honor به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و مرزها را جابجا می‌کند. در این چشم‌انداز رقابتی، ما نباید از اقدامات هیچ رقیبی هراس داشته باشیم یا نگران باشیم. ترس فقط به‌عنوان تسلی خود عمل می‌کند، زیرا آنچه ما از آن می‌ترسیم اغلب به واقعیت تبدیل می‌شود.»

نظر مدیرعامل آنر درمورد آیفون و به چالش کشیدن اپل

نظر مدیرعامل آنر درمورد آیفون و به چالش کشیدن اپل

با‌این‌حال، مینگ همچنین انتقاد کرد که یک پیش‌فرض می‌تواند به یک مانع تبدیل شده که بدون تلاش کافی، غیرممکن به‌نظر برسد. مدیرعامل Honor گفت که سازندگان گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند از رقابت دور بمانند زیرا آیفون بسیار قدرتمند است و این باعث می‌شود همه شکست بخورند.

ژائو مینگ با تأکید بر اهمیت تقویت موقعیت خود، بیان کرد که تمرکز باید بر روی تصور آینده باشد. درحالی‌که آیفون دارای قابلیت‌های سیستماتیک فوق‌العاده‌ای است، Honor به‌دنبال نوآوری‌های مهیج می‌باشد. درنتیجه، پیش‌بینی اینکه چه کسی به‌عنوان رهبر در آینده ظاهر خواهد شد، چالش‌برانگیز است. آنر همچنین قصد دارد تا اواخر امسال یک گوشی هوشمند باریک مقرون‌به‌صرفه با قابلیت تاشو به‌سمت خارج معرفی کند.

دیدگاه شما پیرامون نظر مدیرعامل آنر درمورد آیفون و به چالش کشیدن اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی