حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام Sprint و T-Mobile در ماه جاری اعلام خواهد شد

در سالیان اخیر، گزارش‌های فراوان و بی شماری درباره اخبار ادغام اسپرینت (Sprint) و تی موبایل (T-Mobile) منتشر شده بود که به نظر تنها در حد یک خبر باقی ماند و عملی شدن آن در حاله‌ای از ابهام قرار گرفت، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفته شد بارها اخباری مبنی بر ادغام این دو شرکت در فضای مجازی منتشر شد اما این دو شرکت  هر بار مذاکرات را ترک گفته و عملا اتفاقی نیوفتاده بود تا اینکه اخیرا گزارش‌های واصله خبر از انجام دوباره مذاکرات و پیشرفت‌های موفقیت آمیزی خبر می‌دهند، به نظر می‌رسد این بار قضیه جدی‌تر از قبل شده است و طبق این گزارش‌های به دست آمده ادغام این دو شرکت یعنی Sprint و T-Mobile تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.

با اشاره نزدیکی به افراد آشنا با این موضوعات که در این مباحث حاضر بوده‌اند، بلومبرگ (Bloomberg) گزارش می‌دهد که دو شرکت Sprint و T-Mobile با تکیه بر یک قرارداد ادغام گزراشی را که حامل درآمد سه ماهه اخیر است را اعلام خواهند کرد.

در حال حاضر گزارشی که اخیرا به دست آمده خبر می‌دهد که هر دو طرف مذاکره کننده، مذاکره نهایی را به منظور توافق بر ارزش گذاری روی شرکت Sprint و تعیین ارزش واقعی آن انجام خواهند داد. بدین ترتیب دو شرکت می‌بایست درآمد سه ماهه خود را در قابل یک اعلامه اعلام نمایند.

با توجه به قیمت نهایی سهام مشخص، شرکت Sprint دارای ارزشی معادل 29 میلیارد دلار است که اعتقاد اکثر قریب به اتفاق سهامدارن بر این است که گروه سافت بانک (SoftBank Group) قصد ارزیابی نزدیکترین ارزش این دو شرکت را دارد.

دو شرکت بزرگ Sprint و T-Mobile هنوز زمان انتشار نتایج درآمد سه ماهه خود را اعلام نکرده‌اند و بنابراین، پایان ماه اکتبر میلادی تنها زمان ممکن و مورد انتظار است که به نظر می‌رسد این دو شرکت اعلامیه نهایی که حامل گزارش درآمد سه ماه آن‌ها است را اعلام خواهند کرد. بلومبرگ در این باره هشدار داده که اگر جزئیات نهایی در زمان مناسب توسط دو شرکت اعلام نشوند، تاریخ عقد قرارداد ممکن است تا اعلام تاریخ بعدی به تعویق بیفتد.

به نظر می‌رسد ادغام این دو شرکت دارای سود و منافعی کلی برای هر دو طرف باشد پس دلیل خویشتن داری این دو شرکت آن هم بر سر معامله‌ای همچون ادغام دو شرکت چه می‌تواند باشد؟

به نظر بعد از مدت‌ها این دو شرکت به توافقی جامع رسیده که نهایتا نتیجه‌ای برد-برد را در پی خواهد داشت و باعث پیشرفت و ارتقا همکاری این دو شرکت در آینده و بر سر پروژه و طرح‌های بزرگتری خواهد شد.

 

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا دو شرکت Sprint و T-Mobile پس از فراز و نشیب‌های طولانی سرانجام با یکدیگر ادغام خواهند شد یا خیر؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کسی میدونه برترین و با ارزشترین اپراتور امریکا چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان