حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی و Sprtint یک هاب هوشمند موبایل 5G را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهند کرد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

پس از آن که در ترنجی خواندیم اچ تی سی یو ۱۳ (HTC U13) در سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود، چیز دیگری را انتظار داشته باشید، دیدیم که اچ تی سی برای سال ۲۰۱۹ موبایل جدید 5G و متمرکز بر هوش مصنوعی در چنته دارد. امروز خبر می رسد که اچ تی سی و Sprtint یک هاب هوشمند موبایل 5G را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که اچ تی سی از بازار موبایل خارج نخواهد شد. اسپرینت (Sprint) یکی از اپراتورهای قابل ذکر در امریکاست و همکاری اچ تی سی با آن ها نزدیک است. حالا این دو شرکت رسما اعلام کرده اند که یک هاب هوشمند موبایل 5G را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهند کرد. اینکه دقیقا “هاب هوشمند موبایل 5G” چیست هنوز مشخص نیست اما در توصیف آن آمده که “دستگاهی با توانایی مولتی مدیا و ارتباط دیتا با طراحی جمع و جور و قابل حمل“.

اگر به یاد داشته باشید، سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ال جی اولین موبایل 5G را با همکاری Sprint به امریکا خواهد برد. به این صورت اچ تی سی دومین برندی خواهند بود که یک محصول 5G را تحت این شبکه به فروش می رساند. انتظار می رود Sprint، این اپراتور موبایل امریکایی شبکه 5G خود را در نیمه اول سال آتی میلادی در ایالات های Atlanta, Chicago, Dallas, Houston, Kansas City, Los Angeles, New York City, Phoenix, و Washington D.C ارایه کند.

جالب است که بدانید البته Sprint و T-Mobile حالا هر دو تحت تملک یک شرکت هستند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هاب هوشمند موبایل 5G چیست؟ شاید یک بلندگوی هوشمند که در نقش مودم 5G خانگی هم نقش ایفا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

من موندم چرا dxo رفته گوشی پایینرده سونی L2 رو بررسی کرده

اچ تی سی چیکار می کنی بابا؟ یه زمانی ما اپلی ها از تو می ترسیدیم

BeFair

اچ تی سی به خودت بیا

CAPCOM

شاید یک باکس همه کاره باشه اما همکاری با این اپراتور یعنی یک دستگاه بیسیم
آه اچ تی سی به کجا میری
یه زمانی چقدر تنوع محصولی داشتی
دیزایر، والدفایر، اینکردیبل، باترفلای،سانسیشن، وان ایکس، وان ام،
اچ تی سی با ام۹ شکست خورد بخاطره کوالکام اسنپ ۸۱۰ بود میتونست مدیاتک استفاده کنه اما مدیریت اشتباه نابودش کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)