حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو گوشی جدید ۲۰۲۴ سونی را قبل از معرفی رسمی ببینید

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه امسال برای طرفداران برند ژاپنی Sony روز مهمی خواهد بود. رویداد ویژه Xperia در این تاریخ برگزار خواهد شد و ما انتظار داریم که موبایل‌های هوشمند جدید آن‌ها نیز همینجا رونمایی شوند. این محصولات احتمالا اکسپریا ۱۰ مارک ۶ و اکسپریا ۱ مارک ۶ باشند. بیاید با هم دو گوشی جدید ۲۰۲۴ سونی را قبل از معرفی رسمی ببینیم.

دو گوشی جدید ۲۰۲۴ سونی

پیش‌تر رندرهای منتسب به Xperia 10 VI و Xperia 1 VI را با هم دیده بودیم. با این حال به تازگی چند رندر جدید منتشر شده و رنگ‌های جدید این محصولات را نشان می‌دهد. همزمان طراحی قبلی نیز تایید می‌شود.

رنگ بندی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ سونی

رنگ بندی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ سونی

در تصویر بالا می‌توانید ۳ رنگ Xperia 10 VI سونی را تماشا کنید. این رنگ‌ها به ترتیب از چپ به راست، سفید، آبی و مشکی خواهند بود.

همانطور که از طراحی قاب پشتی پیداست، این اکسپریا ۱۰ مارک ۶ سونی دوربین زوم تله فوتو نسل قبلی خود را از دست داده و فقط باید به دوربین اصلی و فوق عریض بسنده کنید.

در حالی که این یک پسرفت محسوب می‌شود اما احتمالا ژاپنی‌ها به زوم کراپ-سنسور ۲ برابر برای دوربین اصلی فکر می‌کنند. چیزی شبیه به راهبرد اپل در آیفون‌های غیر پرو نسل اخیر.

هر دو دستگاه دارای جک هدفون 3.5 میلی متری خواهند بود و البته باید تفاوت قیمت بسیار قابل توجهی بین آنها وجود داشته باشد. این طبیعی است چون Xperia 1 VI پرچمدار پریمیوم سونی برای امسال است.

اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی

اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی

درباره اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی گفته می‌شود که باید از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده کند. این محصول دارای یک سیستم دوربین سه گانه اصلی است که شامل تله فوتو پریسکوپی هم می‌شود.

این گوشی باید 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد، در حالی که شایعه شده است که Xperia 10 VI با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار می‌گیرد.

گوشی پرچمدار Xperia 1 VI دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، رفرش‌ریت صفحه نمایش 120 هرتز و تاچ‌سمپل‌ریت 240 هرتز خواهد بود.

نسبت تصویر نمایشگر Xperia 1 VI به 19.5:9 رسیده که مشابه دیگر محصولات موبایلی مشابه خودش می‌شود. پیش‌تر سونی نسبت تصویر کشیده‌تر ۲۱:۹ را در این محصول ارائه می‌کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات موبایلی جدید سونی برای سال ۲۰۲۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)