حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل فاش شد؛ پرچمداری سبک و ارزان به سبک گوگل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، گوگل، موبایل

گوشی‌های جدید گوگل از جمله مورد انتظارترین محصولاتی هستند که قرار است به زودی عرضه شوند. به تازگی اطلاعاتی درباره مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل منتشر شده است. این اطلاعات که نشان می‌دهد که قیمت این دستگاه به شکل فوق‌العاده‌ای مقرون به صرفه خواهد بود. در این پست به بررسی مشخصات احتمالی، قیمت دستگاه و همچنین وزن بسیار سبک آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

هر آنچه که درباره قیمت پیکسل ۶ گوگل می‌‌دانیم…!

به تازگی لیستی در فروشگاه آمازون ظاهر شده است که نشان می‌دهد قیمت پیکسل 6 پرو در بریتانیا از 849 پوند (1،167 دلار) شروع می‌شود. اکنون یک کاربر نیز در توییتر گزارش می‌دهد که در فروشگاه Target به قیمت رسمی این محصول در آمریکا برخورد کرده است.

بر اساس شایعات قبلی، ادعا شده بود که قیمت پایه پیکسل 6 در حدود 749 تا 850 دلار و قیمت نسخه Pro بین 1049 تا 1099 دلار است. اما با توجه به اطلاعات و تصویری که ایوان لی (Evan Lei) به اشتراک گذاشته است، قیمت گوشی‌های جدید گوگل، بسیار ارزان‌تر از قیمت‌های شایعه شده خواهد بود.

مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل

این کاربر در یک اظهار نظر گفته است که مجدداً با کارکنان فروشگاه Target تماس گرفته است. وی از آن‌ها پرسیده است که آیا قیمت‌ها درست و واقعی هستند؟ برندون لی (M. Brandon Lee) در پاسخ می‌گوید که قیمت‌هایی مشابهی در سیستم موجودی انبار فروشگاه Target رویت شده است.

امتیاز Geekbench سری پیکسل ۶ به‌همراه رنگ‌بندی و میزان برآمدگی دوربین آنها مشخص شد

تمامی مشخصات سری پیکسل ۶ در وب‌سایت بازاریابی گوگل به‌صورت کامل تایید شد

تصاویر و مشخصات پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به‌همراه قیمت احتمالی آن‌ها لو رفت

اگر چنین چیزی واقعاً صحت داشته باشد، پیکسل 6 گوگل با 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی معادل 599 دلار خواهد داشت. این مسئله یعنی اینکه قیمت دستگاه حتی ارزان‌تر از پیکسل 5، در سال گذشته با قیمت 699 دلار است. وب سایت خبری phonearena می‌گوید که این برچسب قیمتی در مقایسه با آیفون 13 مینی که 699 دلار قیمت دارد و همچنین گلکسی اس 21 سامسونگ که 799 دلار قیمت دارد، بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

همچنین برندون لی در ادامه می‌گوید که پیکسل 6 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی،قیمتی معادل 898 خواهد داشت. برای مقایسه باید گفت که iPhone 13 Pro Max قیمتی معادل 1099 دلار دارد و Galaxy S21 Ultra نیز به قیمت 1،199 دلار به فروش می‌رسد.

مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل

سیاست گوگل در عرضه پیکسل 6 چیست؟

چیزی که تا این لحظه، واضح و روشن است، این است که شایعه اخیر بسیار واقعی به نظر می‌رسد. این نکته را باید بدانید که سازندگان گوشی‌های هوشمند همچنان حاشیه سود بسیار بالایی را برای خود حفظ می‌کنند. اما شاید گوگل برای به دست آوردن سهمی در بازار، از سود خود چشم پوشی می‌کند. البته به این مسئله هم باید اشاره کرد که این شرکت تراشه Tensor خود را برای گوشی‌هایش ساخته است. این مسئله ممکن است به این شرکت کمک کند تا هزینه‌های خود را مدیریت کرده و در این زمینه صرفه‌جویی لازم را انجام دهد.

گوگل پیکسل ۶ پرو و تراشه Tensor را پیش از معرفی رسمی تماشا کنید!

 

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های جدید سری 6 پیکسل به گفته شرکت گوگل، دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالا، حسگرهای دوربین بزرگ‌تر و باتری‌های حجیم‌تری خواهند بود. علاوه بر این، گفته شده است که این دستگاه با اندروید 12 معرفی و عرضه خواهد شد. همچنین قرار است که گوگل، چهار آپدیت اصلی سیستم عامل و پنج سال پشتیبانی امنیتی را برای این دو دستگاه ارائه دهد.

پردازنده Tensor گوگل احتمالا همان تراشه اگزینوس معرفی نشده سامسونگ است!

مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل

لیست‌های ارائه شده در آمازون، به مشخصاتی اشاره می‌کنند که بر اساس آن، پیکسل 6 پرو دارای پنل AMOLED با اندازه 6.71 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین این دستگاه از پردازنده Tensor که بر اساس فرایند 5 نانومتری توسعه یافته است، استفاده می‌کند. این گوشی دارای 12 گیگابایت حافظه رم است و دوربین اصلی 50 آن نیز مگاپیکسل است. به علاوه، مجهز به دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 4 برابر و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. دستگاه مذکور همچنین قادر به فیلمبرداری 4K به صورت 30 و 60 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل است. به علاوه، محصولات جدید گوگل دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند و حافظه داخلی آن‌ها قابل افزایش نیست. یعنی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نخواهند کرد.

بسیاری از ویژگی های دوربین پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد

چرا دوربین پیکسل ۶ و سنسور GN1 بکار رفته در آن می‌تواند هیجان‌انگیزترین اتفاق موبایلی امسال باشد؟

 

انتظار می‌رود که مدل استاندارد دارای دو سنسور دوربین اصلی و فوق عریض باشد. همچنین مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی 90 هرتزی باشد. اعتقاد بر این است که پیکسل 6 مجهز به باتری 4614 میلی آمپر ساعتی و پیکسل 6 پرو دارای باتری 5،003 میلی آمپر ساعتی است. به فرض واقعی بودن این اخبار و شایعات، به نظر می‌رسد که گوگل تلاش زیادی کرده است تا این گوشی را تبدیل به بهترین گوشی سال 2021 کند. زیرا مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل نشان از یک گوشی فوق‌العاده دارد.

لیست آمازون نشان می‌دهد که Pixel 6 Pro پرچمدار سبک وزنی خواهد بود

بر اساس فهرست منتشر شده در آمازون، گویا Pixel 6 Pro بسیار سبک‌تر از سایر پرچمداران رقیب خواهد بود. این مسئله بدان معناست که Pixel 6 Pro به اندازه دستگاه های رقیب سنگین نخواهد بود

بر اساس آنچه که در لیست آمازون رویت شده است، باید گفت که پیکسل 6 پرو وزنی در حدود 175 گرم دارد. این موضوع بدان معناست که گوشی مذکور نسبت به گوشی‌های رقیب مانند آیفون 13 پرو اپل که 240 گرم وزن دارد و همچنین گلکسی اس 21 الترا سامسونگ که 227 گرم وزن دارد، بسیار سبک‌تر خواهد بود.

با توجه به مشخصات دستگاه که دارای صفحه نمایشی بزرگ و یک باتری قوی است، این موضوع، قطعا یک ویژگی مهندسی شده خواهد بود. وب سایت خبری phonearena می‌گوید که البته پیش از این، شیائومی چنین کاری را در گوشی Civi انجام داده است. بنابراین نباید کار چندان سختی باشد. در گزارش قبلی گفته شده بود که این گوشی سنگین‌ترین گوشی گوگل تا به امروز است و حدود 210 گرم وزن دارد.

تبلیغات سری پیکسل ۶ ویژگی “ترجمه آفلاین زنده” و “پاک‌کننده جادویی” آن را نشان می‌دهد

آیا سامسونگ باید نگران سری پیکسل ۶ گوگل باشد؟

ظاهراً قرار است که پیکسل 6 در رنگ‌های Kinda Coral ،Sorta Seafoam و Stormy Black در دسترس قرار گیرد. همچنین پیکسل 6 پرو در رنگ‌هایی همچون Sorta Sunny ،Cloudy White و Stormy Black عرضه خواهد شد. پیش از این شایعه شده بود که فروش این محصولات در 6 آبان (28 اکتبر) آغاز می‌شود. اما فروشگاه آمازون در انگلستان گفته است که که این دستگاه‌ها در 10 آبان (1 نوامبر) به بازار عرضه شوند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به قیمت، مشخصات احتمالی و همچنین وزن مناسب این دستگاه، آیا تمایلی برای خرید آن دارید؟ به نظر شما گوشی‌های جدید پیکسل بیش از هر چیزی به چه ویژگی‌هایی نیاز دارند؟ به نظر شما مشخصات احتمالی و قیمت پیکسل ۶ گوگل، مناسب یک پرچمدار در سال 2021 می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان