حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز Geekbench سری پیکسل ۶ به‌همراه رنگ‌بندی و میزان برآمدگی دوربین آنها مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، گوگل

گوگل قرار است هفته آینده پرچمداران جدید سری Pixel 6 خود را معرفی کند. مشخصات کامل این سری به‌همراه قیمت احتمالی آنها اما، اوایل همین هفته به‌صورت کامل لو رفت؛ به‌طوری‌که تقریبا چیزی راجع‌به این گوشی‌ها باقی‌نمانده تا از آن بی‌خبر باشیم. با این حال و با وجود انتشار رندرهای متعدد از این سری، رنگ‌بندی نهایی آنها و نام رنگ‌بندی عجیبی که گوگل هرساله بر روی دستگاه‌های خود می‌گذارد، به‌علاوه‌ی میزان برآمدگی ماژول دوربین گوشی‌ها، ناشناخته بود. حال امروز، تمامی موارد ذکر شده به‌همراه امتیاز بنچمارک Geekbench سری جدید پیکسل ۶ لو رفته است که اطلاعات ما از پرچمداران ۲۰۲۱ گوگل را کامل‌تر می‌کند.

میزان برآمدگی دوربین و نام رنگ‌رندی سری جدید پیکسل ۶

افشاگر مشهور، ایوان بلس، اخیرا در حساب توییتری خود گوشی‌های سری پیکسل 6 را در تمام زوایا نشان داده است. با این حال، پیش از آن‌که به اقسام رنگ‌بندی سری جدید بپردازیم، بیایید ببینیم “نوار ماژول دوربین” تا چه اندازه از قاب پشتی دستگاه بیرون زده است. از دید ظاهری، به‌نظر می‌رسد که برآمدگی دوربین پیکسل ۶ به‌خصوص نسخه پرو آن، بسیار زیاد خواهد بود؛ به‌طوری‌که ممکن است برای استفاده از گوشی‌ها به قاب محافظ احتیاج داشته باشید، درغیر این‌صورت ممکن است این برآمدگی برای انگشتان شما درحین استفاده افقی از دستگاه، مشکل‌آفرین باشد.

میزان برآمدگی دوربین پیکسل ۶

میزان برآمدگی دوربین پیکسل ۶

به‌غیر از این، افشاگری جدید انواع رنگ‌بندی سری Pixel 6 را نیز نشان می‌دهد. اکنون می‌دانیم که نام رنگ‌های پیکسل ۶ “Sorta Seafoam”،”Stormy Black” و “Kinda Coral” خواهد بود درحالی‌که نام‌های “Black Stormy”،”Sorta Sunny” و “Cloudy White” به پیکسل ۶ پرو تعلق دارند.

به‌طور خلاصه، نام رسمی رنگ‌بندی سری پیکسل ۶ عبارتند از:

پیکسل ۶:

– Kinda Coral

– Sorta Seafoam

– Stormy Black

پیکسل ۶ پرو:

– Sorta Sunny

– Cloudy White

– Stormy Black

میزان برآمدگی دوربین پیکسل ۶ پرو

میزان برآمدگی دوربین پیکسل ۶ پرو

این رندرهای جدید از تمام زوایای گوشی، علاوه‌بر نوار ماژول دوربین، دکمه پاور و تنظیم صدا را نیز نشان می‌دهد که هر دو در سمت راست دستگاه جای گرفته و به‌نظر می‌رسد از فلز ساخته شده‌اند. همچنین شیار سیم کارت نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد.

امتیاز Geekbench پیکسل ۶

در ادامه، پیکسل ۶ در بنچمارک Geekbench نیز ارزیابی شده است که درنتیجه برخی از جزئیات کلیدی عملکرد دستگاه تأیید می‌شود. ما از قبل می‌دانیم که گوشی‌های هوشمند پرچمدار گوگل که اواخر این ماه عرضه می‌شوند، دارای تراشه Tensor خواهند بود. در بنچمارک Geekbench 5، پیکسل ۶ موفق شده تا در آزمایشات تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای، به‌ترتیب امتیاز 1027 و 2706 را کسب کند. نتایج این بنچمارک همچنین نشان می‌دهد که واحد پردازش گرافیکی این تراشه، GPU Mali G78 است.

امتیاز Geekbench سری پیکسل ۶

امتیاز Geekbench سری پیکسل ۶

نسخه ذکرشده در Geekbench دارای 8 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. همچنین می‌توان انتظار داشت که گوگل این گوشی را در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی عرضه کرده و سیستم‌عامل اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا کند.

آیا سامسونگ باید نگران سری پیکسل ۶ گوگل باشد؟

نظر شما راجع‌به طراحی نهایی سری پیکسل ۶، میزان برآمدگی نسبتا زیاد ماژول دوربین، رنگ‌بندی و درنهایت امتیاز بنچمارک تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

امتیاز تک هسته ایش خوبه ولی چند هسته ایش کمه یکم …

ali karimi

سلام، بقول این دوستمون که پایینتر نظرش هستش امیتیاز تک هسته ایش خیلی خوبه ولی چندهسته ایش نه،البته نه اینکه خیلی کم باشه ولی حداقل 3000میاورد عالی میشد، خب هرچی باشه کلی رو چیپستش مانور داد که چیپست اختصاصیه اینطور حرفها، امتیاز آنوتوتوشم بیاد خیلی بهتر میشه تشخیص داد، این امتیاز تک هسته و چندهسته ای زیاد من یکی سر درنمیارم حالا نمیدونم نظر بقیه در مورد این امتیاز ها چطوریه ایا فهمش نسبت به آنوتوتو بهتره یا نه، موفق باشید

xZMDZx

تک هسته خوبه ولی حتی اگزینوس ۲۱۰۰ هم چند هسته اش ازین مشخصا بهتره اونقدری که مانور داد روش خوب نیس و لایق پرچندار نیست ولی برای قاتل پرچمدار خوب و عالیه

Faez

هماهنگی سخت افزارو و نرم افزار میتونه باعت عملکرد بهترش بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی