حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عملکرد سنسور اثرانگشت سری پیکسل ۶ در آپدیت بتا اندروید ۱۳ بهبود یافته است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، گوگل

یک خبر عالی برای خریداران سری پیکسل ۶ وجود دارد. یکی از کاربران Reddit با انتشار پستی مدعی شده است که پس از نصب دومین آپدیت بتای اندروید ۱۳، عملکرد سنسور اثرانگشت پیکسل ۶ وی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این فرد می‌گوید که قبل از دریافت این به روزرسانی، عملکرد سنسور اثرانگشت به شدت کند بوده یا اصلا انگشت او را شناسایی نمی‌کرده است. و این کاربر معمولا مجبور بوده تا با استفاده از Pin قفل گوشی خود را باز کند.

مشکلات اثرانگشت سری پیکسل ۶ برطرف خواهند شد

این کاربر Reddit ادعا می‌کند که با نصب آخرین به روزرسانی سیستم عامل اندروید، تفاوت زیادی در عملکرد سنسور اثرانگشت پیکسل ۶ ایجاد شده است. اما او اصلا توصیه نمی‌کند‌ که سایر کاربران پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو آخرین آپدیت اندروید ۱۳ را نصب کنند. همان‌طور که می‌دانید سیزدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید در ابتدای راه است و مشکلات زیادی در نسخه بتا وجود دارد.

علاوه بر باگ ها و اشکالات نرم افزاری، معمولا در هنگام استفاده از نسخه بتا مصرف باتری شما نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر در ۲۴ ساعت شبانه روز پاور بانک همراه خود ندارید، بهتر است بی خیال استفاده از نسخه بتا اندروید ۱۳ شوید! وب‌سایت PhoneArena حدس می‌زند که نسخه بعدی سیستم عامل اندروید در ماه آگوست یا سپتامبر برای گوشی های پیکسل منتشر می‌شود. این نسخه از اندروید باعث بهبود عملکرد سنسور اثرانگشت گوشی های پیکسل خواهد شد.

به نظر می‌رسد که گوگل به خوبی متوجه اشکالات سنسور اثرانگشت سری پیکسل ۶ شده است. به همین دلیل نیز از حسگر متفاوتی در Pixel 6a استفاده کرده است. خوشبختانه گزارشات اخیر نشان داده اند‌ که این تلفن هوشمند جدید گوگل مشکلات سنسور اثر انگشت برادران بزرگ تر خود را ندارد. این گوشی هوشمند چند روز پیش به عنوان مقرون به صرفه ترین عضو سری Pixel 6  معرفی شد.

پیکسل 6a از حسگر اثر انگشت متفاوتی نسبت‌به سری پیکسل 6 بهره می‌برد

نظر شما چیست؟ آیا کاربران پیکسل ۶ و ۶ پرو باید تا زمان عرضه اندروید ۱۳ مشکلات سنسور اثر انگشت گوشی خود را تحمل کنند؟ یا گوگل با ارائه آپدیتی (بر پایه اندروید ۱۲) به این مشکلات پایان خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی