حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز ۳ جدید اپل احتمالا در رویداد پیش‌رو Unleashed معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

برخلاف شایعات پیشین، نسل جدید هندزفری‌های بلوتوثی اپل در رویداد شهریورماه این شرکت و درکنار سری جدید آیفون ۱۳ معرفی نشدند. یک افشاگر اما، اخیرا ادعا کرده است که می‌توان انتظار داشت ایرپادز ۳ جدید با طراحی به‌روز شده در رویداد هفته آینده “Unleashed” با محوریت مک رونمایی شود.

معرفی ایرپادز ۳ جدید اپل

شایعات در ابتدا بیان می‌کردند که AirPods جدید همراه با iPhone 13 و Apple Watch Series 7 در ماه گذشته معرفی می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد. با این حال، انتظار می‌رود ایرپادزها که بیشترین وابستگی و سازگاری را با آیفون‌های اپل و ساعت‌های هوشمند این شرکت دارند، به‌زودی عرضه شوند.

اکنون، همان‌طور که اپل آخرین رویداد سال جاری خود را برای دوشنبه هفته آینده تأیید کرده است، همه علائم نشان می‌دهند که ایرپادز جدید نیز در کنار مک بوک پروهای بازطراحی شده معرفی خواهد شد. افشاگر WeiboPandaIsBald که به‌درستی معرفی آیپد نسل نهم را در رویداد گذشته اپل پیش‌بینی کرده بود، مدعی شده است که در کنار مک بوک پرو M1X، نسل سوم ایرپادز با طراحی به‌روز شده نیز رونمایی می‌شود.

نسل سوم AirPods اولین تغییر قابل‌توجه در این سری از زمان ایرپادز پرو متعلق به سال 2019 خواهد بود. ایرپادز جدید جایگزین نسل دوم بوده و دارای طراحی به‌روز شده‌ای است که از المان‌های نسخه پرو الهام می‌گیرد اما برخلاف این نسخه، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را نخواهد داشت.

ایرپادز ۳ جدید اپل

ایرپادز ۳ جدید اپل

پیش از این نیز، رندرها و تصاویری را از طراحی ایرپادز ۳ جدید اپل دیده بودیم که شباهت آن با ایرپادز پرو را نشان می‌داد؛ با این تفاوت که سر سیلیکونی قسمت داخلی گوش در نسخه پرو را نداشته و از این جهت، مشابه ایرپادز نسل اول و دوم می‌باشد.

گزارشات قبلی بیان می‌کردند که دومین رویداد برنامه‌ریزی‌شده اپل در فصل پاییز، بر مک‌ها و آیپدهای این شرکت متمرکز خواهد بود. درکمال تعجب اما، اپل در رویداد شهریورماه، آیپد مینی ۶ و آیپد نسل ۹ خود را معرفی کرد که در ادامه می‌توان نتیجه گرفت که اپل در رویداد آینده “Unleashed”، کاملاً بر روی Mac تمرکز خواهد کرد.

مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید که بسیار مورد انتظار هستند، دارای عملکرد بهتر، طراحی جدید و نمایشگر ProMotion mini-LED بوده که محتوا را با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز نمایش می‌دهند. همچنین احتمالاً اپل تاریخی را برای زمان انتشار نسخه نهایی macOS Monterey اعلام می‌کند.

قطعات ایرپادز ٣ اپل در حال تأمین توسط کمپانی‌های مختلف است

دیدگاه شما پیرامون احتمال معرفی ایرپادز ۳ جدید اپل در رویداد پیش‌رو این شرکت چیست؟‌ آیا منتظر رونمایی از این گجت پوشیدنی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی