حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه ایرپادز ۳ اپل از شهریورماه شروع شده و در مهرماه نیز عرضه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

همانطور که به رویداد معرفی سری آیفون ۱۳ اپل که انتظار می‌رود طی هفته سوم ماه سپتامبر برگزار شود نزدیک می‌شویم، گزارشات جدید به تولید انبوه ایرپادز ۳ این شرکت اشاره می‌کنند. هدفون‌های بی‌سیم نسل سوم اپل به‌احتمال زیاد از اوایل ماه آگوست تولید شده و زمان عرضه آنها نیز، حوالی سپتامبر می‌باشد.

تولید انبوه ایرپادز ۳ اپل

بازه زمانی تولید انبوه این سری از ایرپادزهای اپل که Nikkei درباره آنان صحبت کرده، کاملا ایده‌آل به‌نظر می‌رسد چراکه این فرصت را برای کمپانی فراهم می‌کند تا AirPods 3 جدید خود را در ماه سپتامبر، یعنی همان دوره‌ای که احتمالاً آیفون 13 این شرکت رونمایی خواهد شد، معرفی کند. این اولین بار نیست که اپل چنین ترکیبی را با هم و به‌صورت همزمان معرفی می‌کند.

اگر به‌خاطر داشته باشید، آخرین باری که اپل از آیفون و ایرپادز خود در کنار یکدیگر رونمایی کرد، در زمان معرفی آیفون 7 و 7 پلاس بود. در این زمان، غول فناوری نسل اول AirPods خود را به نمایش گذاشت که نحوه اتصال بدون وقفه آن با آیفون و آیپد شما، بدون اینکه نیاز باشد به “تنظیمات” دستگاه برای جفت شدن مراجعه کنید، قابل‌توجه بود. انتظار می‌رود AirPods 3 هیچ شباهتی به نسل اول و دوم خود نداشته و بیشتر طراحی نسخه پرو را به ارث ببرد.

تولید انبوه ایرپادز ۳ اپل

تولید انبوه ایرپادز ۳ اپل

طبق گزارشات پیشین، اپل یک ماژول SiP را برای گجت پوشیدنی جدید خود اتخاذ کرده است که به اجزای AirPods 3 اجازه می‌دهد تا با هم فشرده شده و فضای ارزشمند بیشتری را ذخیره کنند، درست مطابق همان کاری که که برای AirPods Pro این شرکت انجام شد. به‌طور خلاصه، ما معتقدیم AirPods 3 شبیه AirPods Pro خواهد بود که البته متأسفانه، اپل به‌منظور پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها و عرضه این نسخه با قیمت رقابتی، درنظر دارد تا قابلیت حذف نویز فعال(ANC) را در آن کنار بگذارد. اگرچه ما از مشاهده عمر باتری کمی بیشتر این سری نسبت به مدل‌های قبلی تعجب نخواهیم کرد.

همچنین گفته می‌شود که اپل، AirPods 3 را با کیس شارژ بی‌سیم به‌صورت استاندارد و در عین حال بدون سری سیلیکونی مشابه مورد استفاده شده در نسخه پرو، به بازار عرضه می‌کند. در همین گزارش، Nikkei اظهار داشت كه اپل در حال كار بر روی آیفون SE 2022 نیز می‌باشد كه انتظار می‌رود با تراشه A15 Bionic و قابلیت اتصال به شبکه 5G و البته با حفظ همان نمایشگر 4.7 اینچی نسخه‌های پیشین روانه بازار شود.

قطعات ایرپادز ٣ اپل در حال تأمین توسط کمپانی‌های مختلف است

نظر شما راجع‌به آغاز به کار تولید انبوه ایرپادز ۳ اپل از ماه آینده میلادی و زمان معرفی آن در ماه سپتامبر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی