حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد نسل نهم به صورت رسمی با Apple A13 Bionic و قیمت ٣٢٩ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، برترین‌های ترنجی، تبلت

آیپدها، تبلت‌های شناخته شده اپل هستند. این کمپانی، امروز از نسل جدید آیپد خود در سال ٢٠٢١ رونمایی کرده است. صحبت ما، در مورد آیپد ٢٠٢١ است. آیپد نسل نهم، در مراسم رسمی اپل رونمایی شد. این آیپد، دارای برچسب قیمتی جذاب و قابلیت‌های قابل توجهی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت آیپد نسل نهم

اپل، نسل‌های مختلف آیپد را پیش از این معرفی کرده است. این بار، نوبت به آن رسیده است تا نسل جدید تبلت اپل رونمایی شود. این تبلت، دارای مشخصاتی جذاب است. از سوی دیگر، قیمت آن می‌تواند مناسب بسیاری از کاربران باشد. اما اپل در مراسم معرفی این تبلت، از چه چیزهایی سخن گفته است؟

خب، اپل در همان ابتدا ناگهان به سراغ صحبت در مورد تراشه این تبلت رفت. اپل به سراغ استفاده از نسل جدید تراشه‌های خود در این نسل از آیپد نرفته است. بلکه از همان Apple A13 Bionic در این تبلت استفاده شده است. با این حال، اپل می‌گوید که کاربران این تبلت می‌توانند بازی‌ها و هر کاری را با بالاترین کیفیت به وسیله این تبلت انجام دهند. بر اساس ادعای اپل، این تراشه نسبت به نسل قبل ٢٠ درصد پر سرعت‌تر است. همچنین اپل می‌گوید A13 Bionic از برترین تبلت‌های اندرویدی، ۶ برابر سریع‌تر است!

 

چیپست اپل A13 بایونیک با سریع ترین CPU و GPU رسما معرفی شد

 

اما از این اظهارات اپل که بگذریم، به بخش‌های جذاب دیگری می‌رسیم. این تبلت محبوب، از دوربین سلفی با وضوح ١٢ مگاپیکسل برخوردار است. توجه داشته باشید که این دوربین سلفی، توانایی ثبت عکس‌های فوق عریض را دارد! پشتیبانی از قابلیت Center Stage را نیز فراموش نکنید. دوربین سلفی iPad نسل نهم، در حاشیه‌های آن تعبیه شده است. همچنین خوشبختانه شاهد حذف حسگر تشخیص اثرانگشت TouchID نیستیم. در قاب پشتی نیز دوربین اصلی تکی تعبیه شده است. این تبلت، در دو رنگ عرضه می‌شود.

جمع بندی آیپد نسل نهم

اپل به صورت پیش فرض از iPadOS 15 در این تبلت بهره گیری کرده است. انتظار می‌رود که آیپد ٢٠٢١، چندین به روزرسانی iPadOS را در آینده دریافت کند. خبر خوب، این است که آیپد جدید از قابلیت True Tone نمایشگر برخوردار شده است. قلم Apple Pencil و مجیک کیبورد به این تبلت متصل می‌شوند. در نتیجه، با خریداری این تبلت می‌توانید از اکسسوری‌های خود استفاده کنید. نمایشگر آیپد نسل نهم، قطر ١٠.٢ اینچی دارد. شارژر آیپد ٢٠٢١، توان ٢٠ واتی دارد. خوشبختانه شارژر آیپد جدید از جعبه حذف نشده است. درگاه iPad نسل نهم، از نوع Type-C است. دوربین اصلی iPad نسل جدید، وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد.

در نهایت، نوبت به قیمت آیپد جدید می‌رسد. این محصول محبوب، در نسخه پایه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. قیمت این نسخه پایه، برابر با ٣٢٩ دلار آمریکا است. اما محصلان می‌توانند آن را با قیمت ٢٩٩ دلار آمریکا تهیه کنند. این آیپد، از اینترنت LTE پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد آیپد ٢٠٢١ چیست؟ قابلیت‌های آن را می‌پسندید؟ ارزش خرید این تبلت چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

خوبه
اضافه شدن دوربین سلفی التراواید و نمایشگر True tone ‌و‌درگاه تایپ سی و البته پردازنده A13 که هنوز هم جزو ۵ پردازنده برتر موبایلی هست خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️