حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ٧ با نمایشگر کم حاشیه‌تر و طراحی تغییر یافته رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند

اپل واچ‌ها، محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان هستند. این ساعت‌های هوشمند، دارای قابلیت‌های جذاب و طراحی زیبایی هستند. امشب اپل به صورت رسمی از اپل واچ سری ٧ پرده برداشت. در این مطلب، نگاهی به جزئیات رسمی و قیمت این ساعت هوشمند داریم.

اپل واچ سری ٧ رونمایی شد: قابلیت‌های پیشرفته‌تر در کنار طراحی جدید

سال گذشته، از اپل واچ سری ۶ رونمایی شد. اما اپل بالأخره امسال از نسل جدید اپل واچ‌های خود رونمایی کرد. این ساعت‌های هوشمند، در نسل جدید بر طراحی جذاب‌تر و کاربردی‌تر متمرکز هستند. اما اپل واچ امسال چه چیزهایی برای ارائه دارد و آیا شاهد نوآوری هستیم؟

جمع بندی اپل واچ سری ٧

در ابتدا، تغییر مهمی که در این سری از اپل واچ‌ها به چشم می‌خورد، مربوط به بخش طراحی است. اکنون طراحی اپل واچ چشم نوازتر شده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر، به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده‌اند. همچنین طراحی کلی بدنه کمی تخت‌تر شده است. بر اساس ادعای رسمی اپل، این ساعت هوشمند از ۴٠ درصد حاشیه کم‌تر در اطراف نمایشگر برخوردار است. میزان این حاشیه‌ها، تنها ١.٧ میلی متر است! در کل، این نمایشگر کم حاشیه به شما اجازه مشاهده بهتر محتوا را می‌دهد. نسبت به نسل قبل، هم اکنون محتوا ۵٠ درصد گسترده‌تر نمایش داده می‌شود.

اپل واچ جدید، هم اکنون از رنگ بندی‌های جدید و متنوعی برخوردار است. این رنگ بندی‌ها، سبب می‌شوند تا کاربر بتواند آزادانه‌تر انتخاب کند. نمایشگر این نسل از اپل واچ، ٧٠ درصد از نسل قبل روشن‌تر شده است. تم‌های موجود در نسل جدید اپل واچ، با رنگ اپل واچ شما هماهنگ می‌شوند. این موضوع، سبب تجربه کاربری جذاب‌تر می‌شود. عمر باتری اپل واچ‌های جدید، ظاهراً بهینه‌تر از قبل شده است.

سرعت شارژ اپل واچ سری ٧، سریع‌تر از نسل قبل است. این افزایش سرعت، حدود ٣٣ درصد است. شارژر بی سیم اپل واچ نسل جدید، با سرعت بیشتری این گجت را شارژ می‌کند. اپل می‌گوید که این اپل واچ، مقاوم‌ترین نسل از اپل واچ است. زیرا بر اساس ادعای اپل، این ساعت هوشمند ضد خش است. همچنین گواهینامه IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار به آن اعطا شده است. گواهینامه مقاومت در برابر آب WR50 را از یاد نبرید!

رنگ بندی اپل واچ سری ٧

در حال حاضر، اپل واچ سری جدید در ۵ رنگ مختلف و جذاب عرضه می‌شود. اما شما می‌توانید نسخه‌های خاص بند آن را نیز تهیه کنید. بدنه این ساعت هوشمند تازه وارد، از آلومینیوم ١٠٠ درصد بازیافتی ساخته شده است. قابلیت تهیه نوار قلب و سنجش ضربان قلب نیز مانند قبل موجود است. انواع حالت‌های ورزشی توسط Apple Watch Series 7 پشتیبانی می‌شوند. کیبورد به صورت تمام صفحه در نمایشگر اپل واچ سری جدید به نمایش در می‌آید. Apple Watch Series 7 از شبکه سلولار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید بندهای اپل واچ‌های قبلی را به این اپل واچ متصل کنید. هم اکنون، شروع قیمت اپل واچ سری ٧ از ٣٩٩ دلار آمریکا می‌باشد.

نظر شما در مورد اپل واچ جدید چیست؟ مشخصات آن را می‌پسندید؟ کدام ویژگی آن جذاب‌تر  است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

اوووف. عجب حاشیه باریکی داره 🤩

Farcry

خدایی اپل خوب کاری کرد دیگه از طراحی تخت روی اپل واچ استفاده نکرد همین طراحی لبه خمیده خیلی بهتره و
حاشیش هم خیلی کم شه فکر کنم توی نسخه ۴۴ میلیمتری روی دست صفحش خیلی خوب و اندازه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️