حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید اپل را ببینید: ساده و جذاب مثل همیشه!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، لپ‌تاپ

در طی روز های گذشته ما چندین مورد از اخبار و شایعات پیرامون خدمات و دستگاه های جدید اپل را بررسی کردیم. از آخرین ویژگی های اپل موزیک گرفته تا نزدیک شدن به تاریخ معرفی ایرپادز ۳ و حتی مرور مشخصات جدیدترین مک های این شرکت. با این حال، آخرین اطلاعات منتشر شده، از دو منبع سرچشمه می گیرند که در نتیجه تا حدودی صحت آن ها تایید می شود. این اطلاعات اما، چیزی نیستند به جز رندر ها و مشخصات جدیدترین مک بوک پرو ۱۴ اینچی اپل؛ که مثل همیشه قرار است با طراحی ساده و گیرای خود، چشمان شما را محصور کند.

رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی

اوایل امروز، Jon Prosser از حساب توییتری خود، برای انتشار خبر مهمی استفاده کرد. او از ما خواست تا به یاد آوریم که معمولا، در طول کنفرانس های توسعه دهندگان اپل، WWDC، محصولات سخت افزاری، معرفی نمی شود. با این حال، چندین اظهار نظر نشان می دهد که این مورد دیگر ادامه نیافته و محصولاتی از جمله هوم پاد، مک بوک، آیمک و حتی ایرپادز اپل نیز، در جریان این رویداد معرفی شوند. از همه این موارد که بگذریم، ما یک نگاه اجمالی به رندر های تازه منتشر شده مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید اپل که توسط Ian Zelbo و با همکاری Luke Miani منتشر شده است، می اندازیم.

کیبورد در رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی

کیبورد در رندر مک بوک پرو ۱۴ اینچی

این اطلاعات توضیح می دهد که ممکن است دو بروزرسانی جدید پیرامون مک بوک، دریافت کنیم. مورد اول می تواند در تابستان امسال عرضه شده، در حالی که دومی، با نمایشگر Mini-LED و در سال 2022 روانه بازار می شود. وی همچنین رندرهایی از مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید را به ما نشان می دهد. این نسخه از مک بوک پرو می تواند با یک تغییر طراحی تازه معرفی شود که از همان زبان طراحی اپل در آخرین نسخه های آیفون، آیپد و اپل واچ این شرکت، استفاده شده است. منظور ما، یک لپ تاپ جدید با طراحی مسطح و با کمی انحنا در قسمت لبه های خود، می باشد. این موارد همچنین به نازک تر شدن لپ تاپ جدید اپل کمک می کند و انتظار می رود حاشیه های آن نیز، باریک تر شوند.

مشخصات سخت افزاری مک بوک پرو جدید

همچنین طبق رند ها، می بینیم که نوار لمسی موجود در نسخه های فعلی، جای خود را به کلید های فیزیکی داده اند. این بار می توانیم یک شارژر جدید MagSafe، دو پورت Thunderbolt و یک پورت هدفون در سمت چپ به همراه پورت HDMI، پورت لایتنینگ و SD card را ببینیم. همچنین می توانیم انتظار عمر باتری ۲۳ ساعته، صفحه نمایش 14.1 اینچی، وب کم 1080p با سه آرایه میکروفن به همراه بلندگوهای ارتقا یافته را، داشته باشیم. اما بهترین قسمت اینست که اپل می تواند قیمت های فعلی را در سری جدید مک بوک پرو نیز، حفظ کند. متأسفانه، ما اطلاعاتی در مورد حافظه رم و سایر ویژگی های این دستگاه در اختیار نداریم، اما احتمال دارد که  این لپ تاپ با 8 و یا 16 گیگابایت حافظه رم، عرضه شود.

پردازنده اپل M1X در مک بوک پرو ۱۴ اینچی

پردازنده اپل M1X در مک بوک پرو ۱۴ اینچی

منبع مذکور، همچنین معتقد است که مک بوک پرو ۱۴ اینچی، با تراشه جدید اپل M1X در WWDC 2021 معرفی خواهد شد و همچنین ادعا می کند که با این پردازنده، مک مینی باریک تری نیز، خواهیم داشت. به علاوه، وی همچنین نقشه راه آینده اپل در مورد پردازنده های اختصاصی خود را بیان می کند و اگر حق با او باشد، ممکن است اپل برای خارج کرن تمامی رقیبان از میدان مسابقه، آماده باشد. با این حال، پیشنهاد ما به شما اینست که تمامی این اطلاعات و افشاگری ها را به چشم شک و تردید نگاه کنید چراکه احتمال تغییر آن ها، بسیار زیاد است.

اپل تولید انبوه تراشه Apple M2 را از ابتدای ماه جاری آغاز کرده است

در نهایت، نظر شما راجع به جدیدترین رندر ها از مک بوک پرو ۱۴ اینچی اپل و مشخصات داخلی آن چیست؟ آیا این سبک طراحی را دوست داشته و برای شما نیز، جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی