حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قطعات ایرپادز ٣ اپل در حال تأمین توسط کمپانی‌های مختلف است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

ایرپادز ٣ یا همان جانشین ایرپادز ٢، یکی از جذاب‌ترین محصولات در بین ایربادزهای کاملاً بی سیم است. طرفداران اپل، به شدت منتظر این محصول هستند. اما تا با حال، خبری از آن نشده است. در آخرین اخبار، قطعات ایرپادز ٣ اپل در حال تأمین توسط کمپانی‌های مختلف می‌باشد. در ادامه، به جزئیات این موضوع خواهیم پرداخت.

تأمین قطعات ایرپادز ٣ اپل

ایرپادز ٣ اپل پیش از این نیز در شایعات زیادی لو رفته بود. یکی از کلیدی‌ترین آن‌ها، تصاویر زنده ایرپادز ٣ بود که طراحی نهایی این محصول را به ما نشان می‌دهد.

 

ایرپادز ٣ اپل با تراشه‌ U1 عرضه می‌شود؛ تصاویر نسخه نهایی این محصول را ببینید

 

حال بیایید نگاهی به گزارش جدید Phonearena داشته باشیم. بر اساس اظهارات دیجی تایمز، احتمالاً در اواخر همین سال شاهد رونمایی از نسل جدید ایرپادز خواهیم بود. بنابر این اظهارات، هم اکنون ٧ تأمین کننده اپل وظیفه تولید قطعات ایرپادز ٣ را بر عهده گرفته‌اند. البته قطعات محصولات دیگری هم توسط این تأمین کنندگان، تأمین خواهد شد که از قضا، ایرپادز ٣ یکی از آن‌هاست. گفتنی است که Apple Watch 7 و سری آیفون ١٣ هم جزو این دسته از محصولات هستند. دیجی تایمز در بخشی از گزارش خود گفته است:

هفت تأمین کننده از جمله LG Innotek و Kinsus و Nan Ya و Zhen Ding و Semco و AT&S و Unimicron، جمعی از تولید کنندگان محصولاتی از جمله اپل واچ، آیفون‌ها و ایرپادز نسل جدید هستند. تولید این محصولات، به صورت جمعی صورت می‌گیرد.

بلومبرگ نیز در گزارش خود اشاره کرده بود که احتمالاً اواخر سال جاری میلادی شاهد رونمایی از ایرپادز ٣ خواهیم بود. اگرچه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران، انتظار داشتند که رونمایی از نسل جدید ایرپادز، در مراسم Spring Loaded یا WWDC 2021 صورت گیرد. اما این اتفاق رخ نداد.

اکنون اگر گزارش‌های دیجی تایمز درست باشند، ما بیش از پیش به رونمایی از این محصول در اواخر سال ٢٠٢١ امیدوار خواهیم بود. به لطف تصاویر نهایی لو رفته از ایرپادز ٣ که به آن‌ها نیز اشاره کرده بودیم، حالا اطلاعات بیشتری از این محصول جذاب داریم. ما هم اکنون می‌دانیم که ایرپادز، ارگونومی بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خواهد داشت. از سوی دیگر، ساقه‌های این ایربادز کاملاً بی سیم، کوتاه‌تر خواهد شد. اما با این وجود، نمی‌توان به عکس‌های لو رفته از ایرپادز ٣ استناد قطعی کرد. چرا که ممکن است در نسخه نهایی شاهد وجود تفاوت‌های کلیدی باشیم. چرا که برخی دیگر از گزارشات، می‌گویند که ایرپادز ٣ دارای ایرتیپ سیلیکونی خواهد بود.

رندر لو رفته از Airpods 3

رندر لو رفته از Airpods 3

متأسفانه اپل هنوز از قابلیت حذف نویز فعال در ایرپادز ٣ استفاده نکرده است. ظاهراً این کمپانی آمریکایی، تمرکز خود را بر روی قابلیت‌های ایرپادز پرو گذاشته است. کیس شارژ ایرپادز ٣ اپل، شباهت‌هایی را به کیس شارژ ایرپادز پرو خواهد داشت. در همین حین، این کیس شارژ به سادگی در جیب جای می‌گیرد. اما اکنون، عریض‌تر از قبل شده است.

نظر شما در مورد ایرپادز ٣ چیست؟ آیا اپل می‌تواند موجودی کافی از ایرپادز پرو را به دست مشتریان برساند؟ تا چه حد منتظر این محصول هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️