حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز ۳ اپل رسما معرفی شد: طراحی مشابه پرو، صدای فضایی و ضدآب

در جریان رویداد ویژه ماه اکتبر، سرانجام اپل از نسل سوم هندزفری‌های بی‌سیم محبوب خود رونمایی کرد. ایرپادز ۳ اپل دارای طراحی جدیدی الهام گرفته از ایرپادز پرو بوده، اما این بار با حذف سرهای سیلیکونی آن، ارگونومی بهتری را برای تمامی گوش‌ها فراهم کرده است. همچنین پشتیبانی از صدای فضایی، ضد آب بودن و باتری بهتر نیز به نسل سوم ایرپادز اپل اضافه شده است.

ایرپادز ۳ اپل

AirPods 3 کاملاً شبیه AirPods Pro است؛ با ساقه کوتاه‌تر، ارگونومی بهتر در داخل گوش و کیس جدید باتری. با این حال و برخلاف ایرپادز پرو، ایرپادز جدید به‌جای سرهای سیلیکونی قابل تنظیم در انواع مختلف، از سری با اندازه ثابت استفاده می‌کند.

ایرپادز جدید شامل EQ Adaptive می‌باشد که فرکانس‌ها را در زمان واقعی بر اساس آنچه کاربر گوش می‌دهد، تنظیم می‌کند تا کیفیت صدا را بهبود بخشد. درواقع، ایرپادز نسل سوم برای داشتن تجربه گوش دادن مطلوب با جزئیات غنی، از Adaptive EQ استفاده می‌کند که بر اساس نحوه قرار گرفتن ایرپادز در گوش کاربر، صدا را در زمان واقعی تنظیم می‌کند. همچنین یک میکروفون رو به‌داخل، صدا را کنترل کرده و سپس Adaptive EQ بر اساس صدای محاسباتی، فرکانس‌های پایین و میانی را تنظیم می‌کند تا مواردی را که ممکن است به‌دلیل واریانس تناسب از بین برود، محاسبه کند.

ایرپادز ۳ اپل

ایرپادز ۳ اپل

با این وجود، ایرپادز ۳ از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند Active Noise Cancellation یا Transparency Mode برخوردار نبوده و این موارد، تنها در انحصار AirPods Pro و AirPods Max باقی می‌مانند. با این حال، ایرپادز جدید دارای ویژگی صدای فضایی (Spatial Audio) می‌باشد که برای نسخه‌های اول و دوم ایرپادز ارائه نشد. به‌لطف سنسورهای جدید، AirPods 3 حرکت سر کاربر را برای ایجاد یک تجربه فراگیر صدا تشخیص می‌دهد.

اپل که درحال‌حاضر به‌عنوان قهرمان کیفیت تماس‌های صوتی شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که عملکرد میکروفون را در جدیدترین ایرپادز خود بهبود بخشیده است. این گجت اکنون دارای AAC-ELD می‌باشد که یک کدک گفتاری برتر بوده و کیفیت صدای FHD را ارائه می‌دهد و ارتباطات واضح و طبیعی را برای تماس‌های FaceTime ممکن می‌سازد.

برخلاف AirPods Pro و نسل دوم AirPods، نسل سوم AirPods مقاوم در برابر عرق و آب با گواهینامه IPX4 است.

عمر باتری ایرپادز نسل سوم به ۶ ساعت گوش دادن مداوم افزایش یافته و با استفاده از کیس آن، شما در مجموع 30 ساعت باتری خواهید داشت.

قیمت جدید خانواده ایرپادزها

قیمت جدید خانواده ایرپادزها

در مورد قیمت، اپل برچسب ۱۷۹ دلاری را برای هندزفری بلوتوثی جدید خود درنظر گرفته و همچنین قیمت نسل دوم ایرپادز نیز به ۱۲۹ دلار کاهش یافته است.

دیدگاه شما درباره ایرپادز نسل سوم اپل، طراحی و قابلیت‌های درنظر گرفته شده برای آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی