حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل مشخص شد: ٢۶ مهر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، اخبار، برترین‌های ترنجی، شایعات

اپل معمولاً هر سال، چند رویداد مهم را برگزار می‌کند که هر کدام، اهمیت خاص خود را دارند. جالب است که بدانید مک بوک‌ها و تراشه‌های اختصاصی اپل نیز یک رویداد جداگانه دارند! کوپرتینویی‌ها، اخیراً به طور رسمی تأیید کرده‌اند که به زودی یک رویداد جدید را برگزار می‌کنند. تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل مشخص شده است و ما در ادامه، به جزئیات آن می‌پردازیم.

تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل مشخص شد

اپل طی کم‌تر از یک ماه پیش، رویداد California Streaming خود را با رونمایی از سری آیفون ١٣ برگزار کرد.

 

ویدیو خلاصه مراسم معرفی آیفون ۱۳ اپل را در ۱۵ دقیقه تماشا کنید

 

حال بر اساس گزارشی از Cnet، اپل همین چند روز گذشته، لحظات شلوغی را پشت سر گذاشته است. این کمپانی، نسل جدید آیپد مینی، اپل واچ سری ۷ و سری آیفون ١٣ را رسماً معرفی کرد. حال، اپل هم اکنون یک چیز دیگر برای نشان دادن به کاربران و طرفداران خود دارد. این غول. فناوری، به صورت رسمی از برگزاری یک رویداد جدید خبر داده است. تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل، در واقع ١٨ اکتبر با ٢۶ مهر همین امسال است. نام این رویداد، Unleashed است. این رویداد، به صورت زنده از سایت اپل قابل تماشا خواهد بود. اما ما دقیقاً از این مراسم، چه انتظاراتی داریم؟

تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل

در ابتدا، ما انتظار داریم که نسل جدید مک بوک‌های اپل در این رویداد جدید ارائه شوند. در واقع، ما تصور می‌کنیم که اپل محصولاتی از قبیل نسخه‌های جدید مک بوک ایر و مک بوک پرو در این مراسم رسماً رونمایی کند. سال گذشته، این لپ تاپ‌ها با تراشه اختصاصی Apple M1 از راه رسیده بودند. همچنین این کمپانی چندی پیش از آیپد پرو ٢٠٢١ با تراشه Apple M1 رونمایی کرده بود. باید بگوییم که این رویداد جدید، اعضایی مانند اپل واچ سری ٧، آیفون‌های جدید و آیپد مینی نسل ۶ نخواهد داشت. حال، اپل برگزاری رویداد پاییزه جدید خود را به تازگی اطلاع رسانی کرده است. این کمپانی، رویدادهای رونمایی از آیفون‌ها و مک‌های خود را از یکدیگر جدا کرده است. جدا شدن رویداد‌ها از یکدیگر، سبب شدند تا اپل بتواند رکورد درآمد جدیدی را برای آیفون، آیپد و مک‌ها ثبت کند.

بخشی از موفقیت اپل طی سال گذشته، مدیون به عملکرد Apple M1 بوده است. این تراشه، توسط منتقدان Cnet نیز مورد تحسین واقع شده است. سرعت بالا در کنار میزان مصرف کم، نقطه قوت اصلی این تراشه است. به گفته اپل نیز مشتریان از این تراشه استقبال کردند و فروش مک‌ها، بالاتر از گذشته بوده است. بنابراین، در کنار احتمال رونمایی از مک بوک‌های جدید، ما انتظار داریم که اپل تراشه Apple M1X که قرار است در این مک بوک‌ها به کار برود را نیز معرفی کند. وجود این تراشه، پیش‌تر توسط اپل تأیید شده بود.

 

تراشه M1X اپل به صورت رسمی برای نسل جدید MacBook Pro تأیید شد

 

گفته می‌شود که Apple M1X، عملکرد بسیار بهتری نسبت به قبل دارد و پردازنده گرافیکی آن، دارای دو نسخه خواهد بود. اپل پیش از این و از سال ٢٠٠۶، مک‌های خود را با تراشه‌های اینتل تغذیه می‌کرده است. همچنین انتظار می‌رود که اپل تاریخ انتشار به روزرسانی جدیدترین نسخه MacOS Monterey را در این رویداد اعلام کند. ایرپادز ٣ اپل نیز در این بین، سرنوشت نامشخصی دارد. اما با توجه به محبوبیت بالای آن، دور از ذهن نیست که ایرپادز جدید اپل در این مراسم متولد شود!

نظر شما در مورد تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل چیست؟ شما بیشتر منتظر کدام محصول هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

رویداد های اپل هم مثل جلسات مدیران ایرانی هست ، فقط یه بهانه ای برای تیغ زدن مردم ، اپل الان ده ساله تو تموم رویدادهایش یه گوشی رو با جای متفاوت دوربین ها و امکانات کمتر از سال قبل برگذار میکنه

Farcry

انقدر شر نگو خواهشا
ایرپاد پرفروش ترین هدفون بیسیم دنیاست اونم با اختلاف که قراره مدل جدیدش معرفی بشه بعد توی توی فن که از ۵۰۰ کیلومتریش هم رد نشدی داری میگی فلانه
یا همین
مک بوک پرو جدید با پردازنده M1X و طراحی جدید که قطعا تو نه از پردازندش چیزی حالیت میشه و نه از شارژدهی ۲۰ ساعته و روون M1 روی مک اس و…..

بچه بیا پایین سرمون درد گرفت بابا
یه چیزی میگی که اصلا با عقل جور درنمیاد.
همین مراسمی که اپل برگزار میکنه با جلسه آق.ازاده ها و مد.یرا خیلی فرق داره اپل میاد بهترینای خودشو به جهان معرفی میکنه ولی مد.یرای ما از میز جلسه یه 🍌 برمیدارن و به هیچی هم به حسابشون نیست

Auroro

با منطق ایشون بخوایم پیش بریم که اپل ۱۰ سال فقط جای دوربیناشو تغییر میده و هیچ پیشرفتی نکرده، گوشی های اندروید ۱۰ سال از لحاظ پردازنده از اپل عقب هستن.

AŁɪ

احساساتی نشو ۱۰ سال خیلی زیاده 😐‼️

Auroro

منطق‌ ایشونه

Darth Vader

تو Star wars وقتی سفینه ها به سرعت نور میرم مسافرانش بیرون سفینه رو اینطوری میبینن. پس هم اپل هم شیائومی اومدن از star wars ایده گرفتن.
تیتر رو خوندم فکر کردم اپل تو iOS اومده از شیائومی کپی کرده! متن هم که فقط به خاطر یه پوستر میخواد آبروی اپل رو ببره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️