حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی گلکسی Z Fold ۳ و گلکسی Z Flip ۳ سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خب،‌ با توجه به شایعات پیشین پیرامون زمان احتمالی معرفی سری جدید گوشی های تاشو سامسونگ، و قطعی شدن خبر عدم معرفی گوشی جدیدی از سری نوت در امسال، و همچنین گزارشاتی مبنی بر معرفی چندین دستگاه تاشو توسط این شرکت تا اواخر امسال، حال وقت آن رسیده است تا نگاهی به تصاویر تبلیغاتی گوشی های گلکسی Z Fold ۳ و گلکسی Z Flip ۳ که به تازگی لو رفته اند، بیندازیم.

تصاویر لو رفته از گلکسی Z Fold ۳

با توجه به تصاویر جدید لو رفته توسط کاربر توییتری نه چندان معروف BuKarpiel، می توانیم نگاه کلی به طراحی دو گوشی تاشو جدید سامسونگ بیندازیم. اول از همه با عضو اصلی این سری، یعنی گلکسی Z Fold ۳ شروع می کنیم:

 

تصاویر گلکسی Z Fold ۳

تصاویر گلکسی Z Fold ۳

همان طور که مشاهده می کنید، قاب پشتی گوشی گلکسی Z Fold ۳ سامسونگ در این تصاویر،‌ شامل سه رنگ سفید، مشکی و سبز می باشد که نسخه سبز آن، تا حدودی مشابه Dark Green گوشی های سری آیفون ۱۱ پرو اپل است. همچنین شاهد استفاده سامسونگ از یک ترکیب دوربین سه گانه در پشت این دستگاه هستیم که احتمالا با دوربین های اصلی، زاویه دید عریض و تله فوتو که هر سه با سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی عرضه می شوند نیز، هستیم. متاسفانه در اینجا اثری از طراحی دوربین مربع شکل نیست، بنابراین به احتمال زیاد، سامسونگ قید استفاده از دوربین تله فوتو پریسکوپی در این گوشی را زده است. طراحی قابی که این دوربین ها در آن جای گرفته اند،‌ خیلی متفاوت با قاب فعلی گوشی های سری گلکسی S۲۱ می باشد. مورد دیگر درباره این تصویر،  لولای آن می باشد که لوگو و نام سامسونگ بر روی آن درج شده است که مشابه با سری های گذشته خانواده گلکسی Z Fold است.

پشتیبانی از قلم S Pen

 

تصاویر گلکسی Z Fold ۳ و پشتبانی از قلم S Pen

تصاویر گلکسی Z Fold ۳ و پشتبانی از قلم S Pen

تصویر لو رفته دیگر، نمایشگر داخلی این گوشی را نشان می دهد که طبق شایعات پیشین، اندازه ای کوچکتر از گلکسی Z Fold ۲ خواهد داشت؛ علت این کاهش ابعاد اما،‌ در همین تصویر مشخص است و آن چیزی نیست جز، قلم S Pen.

بله، انگار بالاخره سامسونگ تصمیم به استفاده از این قلم در سری جدید گوشی تاشو خود گرفته است. البته طبق شایعات پیشین،‌ متاسفانه اسلات اختصاصی قلم S Pen در این دستگاه وجود نداشته و مشابه با گلکسی S21 Ultra عرضه می شود. در تصاویر نیز، شیار قلم برای این گوشی را مشاهده نمی کنیم.

نکته دیگر قابل اشاره از این تصویر، طراحی لبه های این دستگاه می باشد که نشان می دهد سامسونگ، شیوه اپل را در پیش گرفته و آن ها را به صورت تخت درآورده است که مزایا و معایب خود را دارد. انتظار می رود طبق شایعات پیشین، فریم گلکسی Z Fold ۳، مستحکم تر و سبک تر از نسل قبل خود باشد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر

 

تصاویر گلکسی Z Fold ۳ و دوربین سلفی زیر نمایشگر آن

تصاویر گلکسی Z Fold ۳ و دوربین سلفی زیر نمایشگر آن

آخرین مورد از عکس های لو رفته این گوشی، جذاب ترین آن ها می باشد که شایعات آن را به کررات به گوش شما رسانده بودیم. خبر خوب این است که گوشی گلکسی Z Fold ۳ سامسونگ، از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می برد؛ حداقل در قسمت نمایشگر داخلی آن. همان طور که از متن نوشته شده در تصویر هم پیداست، این اولین گوشی تاشویی است که از این تکنولوژي استفاده می کند. حال فقط باید امیدوار بود که کیفیت عکس های ثبت شده توسط آن نیز، قابل قبول باشد که این مورد با توجه به استفاده در پرچمداری از سوی سامسونگ،‌ دور از دهن نیست.

دوربین زیر نمایشگر سامسونگ رسما توسط این شرکت تایید شد

گلکسی Z Flip ۳

حال سراغ دومین گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی Z Flip ۳ می رویم که قرار است طی ماه های آینده رونمایی شود. پیش از هر چیز، با طراحی این دستگاه شروع می کنیم.

گلکسی Z Flip ۳

گلکسی Z Flip ۳

همان طور که از تصویر نیز مشخص است، شعار اصلی و تمرکز این گوشی تاشو بر روی رنگ بندی جذاب آن می باشد. در این عکس علاوه بر ۳ رنگی که در بالا برای گوشی گلکسی Z Fold 3 اشاره کردیم، شاهد رنگ چهارمی نیز می باشیم که به بنفش میل می کند.

مورد قابل توجه دیگر، طراحی دو رنگ دستگاه در قاب پشتی است که علاوه بر رنگ اصلی بدنه آن، یک رنگ مشکی نیز در قسمت بالایی و محل قرارگیری دوربین ها قرار دارد که در همه نسخه های آن نیز یکسان است. این طراحی خودبخود ما را یاد گوشی های پیکسل گوگل مخصوصا سری ۲ و ۳ آن می اندازد؛ اما مشخصا سامسونگ بر خلاف گوگل، قصدی برای انتخاب این فرم داشته است؛ تصمیمی که یکی از نقاط ضعف نسل گذشته این گوشی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

نمایشگر پشتی گلکسی Z Flip ۳

سامسونگ در این نسل سعی کرده تا ابعاد نمایشگر ثانویه این گوشی را که در قسمت پشت دستگاه و در کنار دوربین های اصلی قرار دارد، بزرگتر کند. مساحت این صفحه نمایش، یقینا از مورد استفاده شده در گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی، وسیع تر است که درنتیجه، محتویات بیشتری را می توان از طریق آن نمایش داد.

نمایشگر پشتی گلکسی Z Flip ۳

نمایشگر پشتی گلکسی Z Flip ۳

مشخصات احتمالی گوشی های جدید سامسونگ

انتظار می رود تاشدنی های جدید غول کره ای، از نمایشگر های ۷.۵ اینچی داخلی و ۶.۲ اینچی بیرونی در نسخه Fold و ۶.۷ اینچ بیرونی و ثانویه ۱.۸۳ اینچی در Flip و با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی دقیقا مشابه با گلکسی S۲۱، باتری ۴۲۷۵ میلی آمپر ساعتی در نسخه Fold و ۳۲۰۰ میلی آمپ ساعت در Flip به همراه شارژ ۲۵ وات، مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و بالاخره لولای پیشرفته و قوی تر استفاده کنند. پردازنده استفاده شده در این گوشی ها، مدل پرو اسنپدراگون ۸۸۸ و یا پردازنده سفارشی سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD خواهد بود.

همچنین طبق شایعات، گوشی گلکسی Z Fold Tab سامسونگ با لولای دوگانه نیز، تا انتهای سال معرفی شده و عرضه آن به سال دیگر موکول می شود.

سامسونگ نام تجاری S Foldable را برای دستگاه های تاشو خود ثبت کرد

در نهایت دیدگاه شما راجع به تصاویر لو رفته از گلکسی Z Fold ۳، گلکسی Z Flip ۳ و طراحی آنان چیست؟ به شخصه معتقدم که طراحی سامسونگ در نسخه Flip، بسیار جذاب تر از رندر های از پیش منتشر شده این گوشی می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

Galaxy Xperia Z Fold 3

خداوکیلی انتظار داشتم طراحی دوربین ZFold3 مث S21 U باشه خیلی سادست ولی خوشگله.
ZFlip3 که جای خودش…….
یکیم پیشرفتی که میشه تو سری تاشو سامسونگ دونست اینکه قراره از حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر جدید کوالکام استفاده بشه که خیلی خوبه.

راستی، طراحی دوربین ZFold3 منو یاد موتورولا اج + انداخت.

طراحی دوربین یه چیز سلیقه هست اما به نظر من اگه طراحی دوربین اس 21 الترا رو سری فولد اجرا بشه زیاد جالب نمیشه. در حالت تبلت. این طراحی زیبا تره

راست میگ حرفتو قبول دارم.
من به این دلیل این فرضیه رو گفتم چون تو نسل دوم طراحی دوربینش مثل نوت ۲۰ و S20 Fe بود به خاطر این.

صدرا مخملی

امیدوارم طراحیش این شکلی نباشه چون بر خلاف نسل قبل خیلی بی ریخته

سادگی و برازندگی…….😄🙂

صدرا مخملی

خوشگل که هست ولی خیلی شبیه الجی ولوت تو قاب مخصوص صفحه نمایش اضافه هستش و من میخواستم یه چیز خیلی متفاوت تری باشه
از نظر ظاهر خوبه ولی نظر من رو جلب نکرد که خب سلیقه ای
از نظر باطنی مسلما چیز فوق العاده ای هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی