حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ۳ گوشی تاشو برای سال ۲۰۲۱ در نظر دارد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به یاد دارید که سه ماه پیش برای شما نوشتیم گلکسی زد فولد ۳ با گلکسی زد فولد اس و گلکسی زد فولد لایت در راه هستند؟ جدیدترین گزارش ها به ما می گویند که سامسونگ ۳ گوشی تاشو برای سال ۲۰۲۱ در نظر دارد و البته یکی از این سه تفنگدار، یک گزینه اقتصادی خواهد بود.

انتظار می رود سامسونگ سال آینده سه گوشی مختلف تاشو را به بازار عرضه کند. طبق تحقیقات UBI (از طریق The Elec)، این شرکت کره ای سه نوع پنل OLED تاشو را برای سه مدل تاشو یعنی Galaxy Z Flip 2 به همراه Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Fold Lite آماده می کند.

طبق گزارشات، گوشی تاشو Galaxy Z Flip 2 از یک صفحه 6.7 اینچی دارای سوراخ برای دوربین سلفی و یک صفحه نمایش 3 اینچی خارجی برخوردار خواهد بود. در صورت باور داشتن این گزارش، صفحه اصلی تاشو همان اندازه گلکسی Z Flip اصلی است. صفحه بیرونی نسبتا بزرگتر از نمایشگر ۱.۱ اینچی اولین نسل است.

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 3 دارای صفحه نمایش داخلی ۷ اینچی و نمایشگر کوچکتر ۴ اینچی خارجی است.

در همین حال، طبق گزارشات، گوشی تاشو Galaxy Z Fold Lite جایگزین ارزانتری برای Fold 3 با ابعاد نمایشگر متناسب خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

این گزارش می افزاید که Galaxy Z Fold 3 پشتیبانی از S-Pen و یک دوربین سلفی زیر صفحه نمایش را ارائه می دهد. همچنین انتظار می رود برای کاهش مصرف انرژی، فناوری صفحه LTPO را به همراه داشته باشد.

گزارش شده است که هر سه تلفن تاشو از شیشه های بسیار نازک یا UTG بهره می برند. این جالب است چرا که پیش از این برای گلکسی زد فولد لایت چنین چیزی گزارش نشده بود.

این اولین بار نیست که از گوشی های تاشو جدید سامسونگ می شنویم. Max Weinbach قبلاً نام کل پرچمداران ۲۰۲۱ سامسونگ را ارئه کرد، که با ذکر هر سه تلفن تاشو و به خصوص چشم پوشی از سری Note همراه بود.

چندین گزارش اخیر حاکی از آن است که سامسونگ خط Galaxy Note را به نفع تلفنهای تاشو بیشتر حذف می کند. با این اوصاف، هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که سرانجام سامسونگ در سال 2021 تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد. حتی اگر این شرکت در حال حاضر قصد راه اندازی سه تلفن تاشو را داشته باشد، به خوبی می تواند استراتژی ها را بر اساس شرایط بازار تغییر دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های تاشو سامسونگ هستید؟ فکر می کنید چه زمانی یک گوشی تاشو بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگه امسال پیشرفت خوبی داشته باشه واسه خودم zflip2 میگیرم از اولیش خیلی خوشم اومده بود ولی تردید داشتم.
خیلی هم عالی…

SHREK

وقتی دلار بیاد پایین و گوشی های تاشو به تکامل برسن قطعا میرم سمتش. کلا امسال منتظرم ببینم سامسونگ چه کاری میکنه به نظر امسال یه تکونی خورده.

Mahdi

من اگه گوشی تاشویی بیاد مشکلی نداشته باشه و هم قیمت با گوشی های دیگه هم باشه نمیگیرم چون اصلا به کارم نمیاد

ali_s

انگار نوت رو گذاشت کنار که رو تاشو کار کنه کلا

Milad7

گوشی های تاشو به آرامی در حال تکامل هستن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)