حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ کمتر از مدل‌های قبلی خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات، نمایشگر

گوشی‌های تاشو، محصولاتی نوآورانه و جذاب هستند. اما همانند هر محصول نوپایی، این دسته از گجت‌ها نیز دارای عیب و نقص‌هایی هستند که نسل به نسل با بهبود فناوری آن‌ها، رفع خواهند شد. در مورد گوشی‌های تاشو، مشکل اصلی، در صفحه نمایش است و گویا چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ کمتر از مدل‌های قبلی خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ شما را نگران نخواهد کرد…!

بر اساس اطلاعات فاش شده اخیر، سامسونگ تلاش خود را افزایش داده است تا چین و چروک صفحه نمایش در گلکسی زد فولد ۴، در مقایسه با مدل‌های قدیمی کمتر دیده شود. افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، یعنی Ice Universe ادعا می‌کند که پس از باز کردن دستگاه، صفحه نمایش نرم‌تر خواهد شد و البته اطلاعات قدیمی در مورد این دستگاه، چنین موضوعی را تایید می‌کند. بنابراین سامسونگ می‌تواند با تاخیری اندک، خود را در این زمینه با رقبا همتراز شود.

در حالی که شکی نداریم سامسونگ بهترین گوشی‌های هوشمند تاشو را در بازار تولید می‌کند (حداقل این چیزی است که بر اساس آمار فروش به نظر می‌رسد)، اما این سازنده هنوز کمی از این لحاظ، از رقبای خود عقب است. در واقع، بعد از مدتی استفاده، وقتی صفحه نمایش گوشی‌های تاشو سامسونگ باز می‌شود، چندان صاف به نظر نمی‌رسد. به عبارت دیگر، در گلکسی زد فولد ۳، رد چین و چروک همچنان قابل مشاهده است.

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴

با این حال، این موضوع تقصیر سامسونگ نیست و این شرکت به دنبال بهبود آن است. به یاد داشته باشید که اولین گلکسی زد فولد دارای یک صفحه نمایش کاملا پوشیده از پلاستیک بود که در هنگام باز شدن اثری بسیار قابل مشاهده از خود بر جای می‌گذاشت. از سوی دیگر، آخرین مدل نیز به لطف لایه شیشه‌ای بسیار نازک خود، این اثر را اندکی کاهش داده است. اما این مشکل هنوز هم وجود دارد.

ذکر این نکته الزامی است که سامسونگ هنوز هم قادر به خلاص شدن از شر این مشکل در گلکسی زد فولد ۴ نیست. این موضوع برای سامسونگ کمی حیثیتی است. زیرا به نظر می‌رسد رقبا از قبل این مشکل را حل کرده‌اند. یعنی Oppo و Motorola، قبلا یک لولا با فناوری خاص توسعه داده‌اند که فضای بین دو قسمت صفحه نمایش را به طور کامل می‌بندد و در نتیجه چین و چروک را تقریبا به طور کامل ناپدید می‌کند. بنابراین برای سامسونگ ضروری است که این مشکل را زودتر حل می‌کرد.

البته ظاهرا این موضوع در گلکسی زد فولد ۴ عملی خواهد شد. افشاگر نام آشنای توییتر یعنی Ice Universe ادعا کرده است که مشکل چین و چروک Galaxy Z Fold 4 کمی بهتر از Fold 3 است. اگرچه بازهم هنوز می‌توان این مشکل را دید. او همچنین می‌گوید که صفحه نمایش، نرم‌تر به نظر می‌رسد. همچنین یک گزارش قدیمی این موضوع را تایید می‌کند، زیرا قبلا گفته شده بود که سامسونگ، طراحی لولا جدیدی را انتخاب کرده است که این مشکل روی صفحه نمایش را کاهش می‌دهد.

گوشی موبایل بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، کدام مدل است؟

در خبری جداگانه، بیل گیتس، رئیس سابق مایکروسافت از گوشی‌های هوشمند این شرکت استفاده نمی‌کند. بیل گیتس در پاسخ به سوالی در مورد دستگاه تلفن همراه خود در فروم ردیت گفت که از چه نوع گوشی هوشمندی استفاده می‌کند. در کمال تعجب وی از یک گوشی اندرویدی یعنیگلکسی زد فولد ۳ استفاده می‌کند. وی گفته است که انواع مختلف آن‌ها را امتحان می‌کند و با این صفحه نمایش، انگار می‌تواند همزمان با یک تبلت و گوشی عالی کار کند و همچنین به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد.

به گفته GizChina، برخی ممکن است تاکید کنند که گیتس می‌تواند از Microsoft Surface Duo 2 استفاده کند. اما، مانند نسل اول، این دستگاه در فروش شکست خورد و از پرچمدار تاشو سامسونگ به معنای واقعی کلمه در همه جهات پایین‌تر است. در مورد سایر گوشی‌های هوشمند یا لپ‌تاپی که قابل انتخاب باشد، متاسفانه بیل گیتس جزئیاتی را فاش نکرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان