حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳ حوالی خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

برنامه های سازندگان گوشی های هوشمند ممکن است تحت تأثیر کمبود جهانی چیپ ست قرار گرفته باشد. با این حال سامسونگ برای معرفی و ارایه گوشی های تاشو خود در سال جاری تلاش می کند. طبق گزارشی از نشریه کره ای The Elec، این شرکت قرار است Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 2 را اواخر بهار ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. در حقیقت گفته می شود که تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳ حوالی خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳

می توانیم انتظار تغییراتی در صفحه نمایش و باتری گوشی تاشو بزرگتر را داشته باشیم. این گزارش از کاهش ظرفیت باتری به ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت خبر می دهد. ظرفیت باتری مشابه Galaxy Fold اصلی است. در مورد نمایشگر، گلکسی Z Fold 3 ممکن است کمی نمایشگر کوچکتر نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد. اندازه صفحه نمایش تاشو ۷.۵ اینچ است، در حالی که صفحه نمایش بیرونی ۶.۲ اینچی خواهد بود. هرچند که افزایش رفرش ریت می تواند مورد انتظار باشد.

طبق گزارش قبلی، Galaxy Z Flip 2 همچنین ممکن است باتری کوچکتری داشته باشد. این گوشی تاشو ممکن است از یک باتری دو سلول ۳۳۰۰ میلی آمپری به ۳۲۰۰ میلی آمپری کاهش یابد.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

سامسونگ در ماه دسامبر تأیید کرد که قصد دارد گوشی های تاشو خود را کمی کوچکتر خواهد کرد. به این صورت این گوشی ها راحت تر در جیب جا می شوند! گلکسی زد فولد ۳ ممکن است دارای پشتیبانی از S Pen نیز باشد. این ویژگی عملکردش را ارتقا خوبی می دهد.

اگر سامسونگ گوشی های تاشو خود را تا اواخر خرداد ۱۴۰۰ معرفی کند، تا حدود زیادی کمبود دستگاه نوت را امسال جبران می کند. سری Note به طور سنتی حوالی مرداد هر سال معرفی می شود. با این حال سامسونگ رسما تأیید کرد که امسال شاهد خانواده گلکسی نوت نخواهیم بود اما پایان این خانواده را تایید نکرد.

به هر صورت اگر گلکسی زد فولد ۳ به S Pen مجهز شوند، کمبود گلکسی نوت شاهد خیلی حس نشود. نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های تاشو جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گوشی های تاشو یه نوآوری جدید تو اسمارت فون ها هستن، ولی فعلا راه زیادی تا رسیدن به موفقیت دارن و با توجه به قیمت بالا و مقاومت کم فعلا گزینه مناسبی برای انتخاب اول نیست.

فقط جان هرکی نده دست dxo این گوشیا رو که پارسالو یادمون نرفته زد فولد ۲ رو هم سطح وانپلاس نورد دونسته

خدایی حیف این گوشیاس که این پاچه خارای dxo بیان بررسیش کنن و یه نمره شخمی بدن بهش
تازه وانپلاس ناراحته از نمراتش

اومدن نمره تله ۸ پرو رو هم اندازه اس۲۱ الترا و بالاتر از نوت ۲۰ الترا! دونستن ناراحت شده قهر کرده دیگه گوشی نمیده dxo 😂

بعضیا رو هنوز تو کتم نمیره تا دیروز که dxo براشون سایت نبود حالا از اون مرجع تخصصی بررسی صدا د دوربین یاد میکنن و مقایسه های dxo رو ارجعیت میدن به مقایسه های یوتوب!
اونقدرم مدرک دارم عکسای سامسونگ اپل دستکاری شدس تو این سایت شیاد دروغگو که نگو…

امروزم هوزدباس می۱۱الترا رو بررسی کرد گفت دوربیناشون برابرن اس۲۱الترا با می۱۱ الترا

AL1K1NG

سامسونگ ۳ بار تونست به تمامی رقبا درس موبایل تاشو سازی بده
واقعا دوست دارم ببینم چی تو چنته داره این بار👌

iTroll 2nd Gen

نظر شخصی هست اما به شخصه سری میت ایکس رو خیلی بیشتر از زد فولد ها و گلکسی فولد ها دوست دارم
البته امیدوارم زد فولد سه تبدیل به شاهکار بشه ، بهتر از تمامی فولد ها
می فولد رو هم اصلا دوست نداشتم 🙂

Milad7

خیلی خیلی گرونه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)