حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه چین‌وچروک گلکسی زد فولد ۴ با گلکسی زد فولد ۳

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در بحث گوشی‌های تاشو یکی از فاکتورهای قابل توجه را می توان لولا دانست. یکی از فاکتورهای لولا این است که چقدر روی نمایشگر منعطف باعث چین‌وچروک می شود. به تازگی یکی از منابع نزدیک به سامسونگ تصویری را منتشر کرده تا بتوان مقایسه ای بین چین‌وچروک گلکسی زد فولد ۴ با گلکسی زد فولد ۳ داشت. به نظر می رسد که Galaxy Z Fold 4 پیشرفت خوبی داشته است.

چین‌وچروک گلکسی زد فولد ۴

همانطور که بالاتر می بینید، تصویر سمت راست مربوط به گوشی تاشو پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ است. منبع این اطلاعات می‌گوید که زاویه ثبت تصویر تقریبا یکسان است. در حقیقت یک کراپ نزدیک از بخش تاشوی لولا است.

توییت ice universe درباره لولا گلکسی زد فولد ۴

توییت ice universe درباره لولا گلکسی زد فولد ۴

آنطور که پیداست عمق این بخش کمتر شده است. در حقیقت در این زاویه تند که خیلی توجهی جلب نکند احتمالا در استفاده روزمره به شکل قابل توجه‌تری از چشم کاربر محو شود.

البته بزرگترین موضوع در بحث گوشی‌های تاشو همان پوشش پلاستیکی روی نمایشگر است که باعث انعکاس خاص نور می‌شود و ناهمواری نمایشگر بیشتر به چشم می‌آید.

این پیشرفت در بخش لولا گلکسی Z Fold 4 یک موضوع قابل انتظار است، به خصوص که رقبای چینی مانند Oppo لولای جذابی را ارایه کرده اند. به جز پیشرفت قابل ذکر در بخش لولا، پیش از این ما درباره پیشرفت بخش دوربین گلکسی زد فولد ۴ هم شنیده بودیم.

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با دوربین گلکسی اس 22 و لولای تکی مقاوم معرفی خواهد شد

اگر گزارش جدید منتشرشده صحت داشته باشد، سامسونگ حداقل یکی از دوربین‌های گلکسی اس 22 که گفته می‌شود لنز تله‌فوتو 3x است را در گلکسی زد فولد 4 استفاده خواهد کرد. درحالی‌که سنسور 10 مگاپیکسلی نسبت به لنز تله‌فوتو گلکسی زد فولد 3 ازنظر رزولوشن کاهش‌یافته است، اما Fold 4 را با دامنه زوم بیشتر تقویت می‌کند، چیزی که کمبود آن در گوشی تاشو پرچمدار سامسونگ به‌شدت حس می‌شود.

درحال‌حاضر هیچ تضمینی برای ارائه این قابلیت وجود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد یک فرض منطقی است که سامسونگ درنظر داشته باشد تا سنسور 50 مگاپیکسلی S22 را در Fold 4 نیز استفاده کند، اما این مورد هنوز تأیید نشده است. با توجه به اینکه دستگاه‌های تاشو از مشکلات محدودیت فضا رنج می‌برند، جای تعجب نیست که سامسونگ دوباره به استفاده از همان حسگر تصویر 12 مگاپیکسلی روی بیاورد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی زد فولد ۴ جذابیت بیشتری داشته باشد؟ سامسونگ که اینطور فکر می کند و برنامه فروش ۲ برابری نسبت به نسل قبلی برای آن و برادر ارزان‌ترش دارد.

انتظار سامسونگ از فروش زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)