حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen به کاهش اندازه نمایشگر آن می انجامد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می رود پرچمدار بعدی تاشو سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 3 پشتیبانی S Pen را ارائه دهد. به گفته راس یانگ از صنعت نمایشگرها، این می تواند منجر به برخی تغییرات در طراحی شود. در حقیقت پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen به کاهش اندازه نمایشگر آن می انجامد.

تبعات پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen

 

سامسونگ Galaxy Z Fold 2 از یک نمایشگر اصلی ۷.۶ اینچی و یک صفحه نمایش ۶.۲۳ اینچی برخوردار است. یانگ می گوید که گلکسی Z Fold 3 به فضای نمایشگر کمی کوچکتر مجهز خواهد شد تا فضای قلم را خالی کند.

اگر چه Galaxy S21 Ultra آینده احتمالاً با S Pen نیز سازگار خواهد بود، اما شکاف اختصاصی برای قلم نخواهد داشت. ما همچنین می دانیم که یک قاب با محفظه نگهدارنده S Pen برای گلکسی اس ۲۱ اولترا ارایه خواهد شد. از طرف دیگر، Galaxy Z Fold 3 دارای محفظه ای برای قرار گرفتن قلم S Pen است، دقیقاً مانند تلفن های سری Note.

سامسونگ قبلا گفته بود كه قصد دارد تلفن های تاشو خود را نازك تر و سبک تر بسازد، اما ظاهرا ادغام S Pen جلوی آن را گرفته است، این بدان معناست كه Z Fold 3 باریك تر از مدل قبلی نیست. در همه گزارش های قبلی، این گوشی با یک شیشه فوق العاده نازک ضخیم تر (UTG) ارائه می شود. این امر آن را قادر می سازد تا در برابر فشار قلم مقاومت کند.

شایعه قبلی حاکی از آن بود که گلکسی Z Fold 3 اولین گوشی سامسونگ است که از دوربین زیر نمایشگر بهره می برد. یانگ ادعا می کند سامسونگ در تلاش است تا این اتفاق رخ دهد، اما همچنین هشدار می دهد که هیچ تضمینی برای وقوع آن وجود ندارد.

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 می تواند مشخصات بهتری را با قیمت کمتری ارائه دهد.

اکثر گزارش ها می گویند سامسونگ در سال ۲۰۲۱ سه گوشی هوشمند تاشو را منتشر خواهد کرد. مسلم است که Z Fold 3 و Z Flip 3 در حال آماده سازی هستند، اما در مورد دستگاه سوم اختلاف نظر وجود دارد. برخی از منابع ادعا می کنند که دستگاه سوم Z Fold Lite است. از طرف دیگر، یانگ می گوید که این Z Flip Lite است.

به گفته وی، Z Flip 3 و مدل اقتصادی آن از صفحه نمایش کمی بزرگتر از Z Flip 5G برخوردار خواهند بود. همچنین گفته می شود که Flip 3 از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و فناوری LTPO بهره خواهد برد.

مشخصات سخت افزاری اصلی هر دو دستگاه تا حد زیادی مشخص نیست، اما می توان تصور کرد که آنها جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام را در قلب خود داشته باشند. طبق گزارشات، Z Flip 3 به بهار ۱۴۰۰ وارد بازار خواهد شد و Fold 3 می تواند اوایل تابستان رونمایی شود.

در مورد قیمت، Fold 3 احتمالاً قیمت گران قبلی خود را حفظ خواهد کرد و گفته می شود Flip 3 از Flip 5G مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های تاشو نسل بعدی سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زد فلیپ 3 خیلی باحال خواهد بود…😇

SHREK

پس از UTG گوریلا گلس استفاده میکنه😍😍

علی ستاری‌فر

(در همه گزارش های قبلی، این گوشی با یک شیشه فوق العاده نازک ضخیم تر (UTG) ارائه می شود)
فوق العاده نازک ضخیم دیگه چه کوفتیه 🤨

mosayebso

تا زمانی که سامسونگ به وسیله اپل تحت فشار قرار نگیره سری z fold به تدریج سرعت نواوری اون کاهش پیدا میکنه
با احترام به تمام سازندگان اندروییدی اما هیچکدوم قدرت به چالش کشیدن سامسونگ در حوزه موبایل منعطف رو ندارن چرا که چیزی که امروز سامسونگ ارائه میده نتیجه 10 سال تحقیق توسعه تست و ازمایش هست و از طرف دیگ حتی اگر شرکت اندروییدی دیگه ای بتونه محصولی به کیفیت سامسونگ تولید کنه بخاطر کمبود صفحه نمایش منعطف نمیتونه از نظر فروش رقیبی برای سری z fold باشه
سری z سامسونگ نه تنها بهترین سخت افزار رو ارائه میدن{جز بخش دوربین ک انتظار میره در z fold 3 خیلی بهبود پیدا کنه} بلکه از لحاظ نرم افزاری و سرویس های ویژه ای که دارن متفاوت از برند های دیگه هستن
تنها رقیبی که سامسونگ میتونه در بخش منعطف داشته باشه فقط اپل هست که اون هم به شدت وابسته به سامسونگ دیسپلی هست پس تا زمانی که سامسونگ دیسپلی به ظرفیت تولید به اندازه صفحه نمایش های معمول نرسه این ماجرا اتفاق نمیفته

Milad7

چه کردی با قلم نوت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)